Liwa1 skrev:
Den kommer inte vara som alla andra bandagar
Det kommer vara mycket mindre förare än på vanliga bandagar. Det för att det inte ska vara omkörningar hela tiden och "köer" på banan. Det ger alla en roligare körning
Suomalainen skrev:Vet inte vad du menar med att det inte kommer vara lika många som på vanliga dagar... jämför man tex med gelleråsen (bike week) så kan man säkert ha dubbelt så många på gotland ring utan minsta köer. Gotland ring är STOOOR, LÅÅÅNG och BREED! Va där och kika i sommras...
Speciellt om ni kommer använda hela banan, då får det plats tamefan hur många som helst... helt klart nånting jag gärna är med på iaf!! Vore ju synd om ni tar in lite folk för att sen upptäcka att det kunde vart dubbelt så många där o haft sköj utan stockningar....
Vroom skrev:Nån från götet måste ju komma och visa 08orna hur man kör hoj så jag kommer!
BlackArmy skrev:Måste man vara RR-legend eller kan en riktig rookie d.v.s jag försöka sig på ett åk?Skulle bli av me oskulden i år men efter en närkontakt med asfalten så blir det nog till att vänta till nästa år...
Liwa1 skrev:Det är för alla, jag kommer inte vara en sådan som utesluter nya eller snabba. 3 grupper.
Nybörjare
Medel
Snabb
eller varför inte
snabb
snabbar
snabbast
Nitrous skrev:Boka detta evenemang i er kalender och se till att boka upp er sen när platserna släpps.
Tänk vilken rajraj-partyvecka. Massor av sporthojsåkare på en lite plätt som Gotland.
Massor av fest (dock ej dagen innan åkningen) , sol & beach , banåkning och för att inte glömma alla brudarna till dom som är singlar .
Kan det blir bättre ?
/Nitrous
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring