Bor du i Aus. eller är du bara tillfälligt där?
Hyr du hoj och sånt eller har du köpt? =)
Jäklar va kul, kör försiktigt bara för där går det undan
Ska till Australien nu själv den 4 nov! Tror jag blir där iaf 5 mån eller längre! Beroende på om man får jobb eller inte i Sydney! Har du eventuellt prisuppgifter om hojuthyrning? Kommer ju få total abstinens där nere annars..
Tjena. Hoj før en dag (gsxr 600 -07) + all utrustning (utom ryggskydd som dom konstigt nog inte har) kostar 587 AUD (inkl lunch). Då får man 6x20 min på banan. Går från 8-17 då banan stænger. O klota med hyrhoj kostar max 3500 AUD (førsta gången, sen har de ingen begrænsning) men om man bara skrapar den lite (i turn 4 t.ex) så blir det ændå 3389 AUD vilket jag fick erfara i sept. De tar sig bra betalt o du måste ersætta allt som e lite skrapat. Skrapade ljuddæmparen minimalt og då ersætter man hela jævla røret inkl katalysatorn (1500 AUD tydligen) Så klota inte =) Banan e helt jævla underbar. Har kørt dær i september och sist 2:a november (California superbike school level 1-2) och ska tilbaka 18 nov o førsta december på trackdays. I cant #¤@! wait Rekomenderas på det starkaste. Tror inte det finns någon vackrare bana i værlden faktiskt. Om någon hær ska dit på de datumen så kan ni vel pm:a.
Ja hade nr. 29 hela dagen den hær gången (førra gången skrota jag den førsta och den andra fick problem med kopplingen så jag hade 3 olika hojar den dagen ). De skrotade 4 nær jag var dær sist. Men bara 1 hyrhoj. Den var ganska totaldemolerad faktiskt (lær bli 3500 AUD). 2 st Ducati 848 såg jag i grusen också. Den sista var en tjej som hade 3 minuter kvar av sista session før dagen
Inga person skader som tur var. Kunde gått riktigt illa før en som prøvade hålla følje med instruktøren i turn 6 (høgern upp mot Lukey hights). Han kom ut på græset i 200. Såg læskigt ut bakifrån och jag høll på o følja hans ryggtavla ut i periferin først. Som tur var fick han tilbaka hojen på banan utan incidenter. Blir nog mindre antal olyckor nær de kør skola jæmført med vanlig trackday dær alla kør full on. Jag har inte råd o klota en gång till så hø svængarna får bli lugna o fina
Ska du køra fler gånger i år?
Kul för dig Niclas att du kan göra sånt på helgerna. Själv åker man omkring i snålregnet med vinterdäck på bilen...
Nja, runt 120 åkare varje dag!Din lyckliga skit! Du råkade inte träffa en kille vid namn Brian Kelleher från just Australien på en 07-a zx 10R eller så? Det råkar vara en mailkompis till mig som faktiskt skulle just dit just då.
Ha de......Per
ja, den andra Tomas funderade ju på att komma ned ett tag.Man vet aldrig, vi kommer kanske jobba down there rätt mycket framöver.
Busan går bra men inte så bra som den borde...
Har du köpt nån superbike ännu?
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |