Bandag Supermoto.

ec2bme

LAGOM SNABB
Gick med
7 Dec 2004
Hoj
Aprilia Tuono -05 Secial Edition, KTM 690 Duke -12
så här kul hade jag idag :gnissla

det var tydligen lite allvarligare än jag trodde, ska till handkirurgen på måndag

det var den sommaren (nej jag är inte bitter :huvet )

fast det var jäkligt kul det som jag var med på! :tummenupp

Var den av alltså:confused: ?

Tack alla de som var med denna gång.

"hägen" leder numera krasch ligan före kung Keso.

Hoppas att vi kan få till ny dag i slutet av Juli- början av Augusi.

//Thomas och Kenneth

Tack själv! Mycket kul, och värk i hela kroppen idag som ett brev på posten:näsblod . De mesta är nog träningsvärk.

Last edited:

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke

det var tydligen lite allvarligare än jag trodde, ska till handkirurgen på måndag

NEEJ!! Är det båtbenet....:gnissla

Då betyder det ju att du inte kan vara med på Kinnkulle:va Då splittras ju "de tre Apriliatörerna"

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05

Uch fy fan! Trodde inte det var så farligt du gnällde ju knappt någe. Vad var det som gick sönder?

21-22 juli är örebrolägret och minst 2 kommer hoppa med på så det är en dålig helg för antalet åkare.

Mmm, har du rätt i. Satan va ja velar om det där lägret. Vill va mä, men är rädd att det är för hög nivå så ja inte får ut något av det.

Last edited:

wheelie82

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Gick med
16 Jul 2005
Hoj
KTM 950 Adventure 2005 Husaberg FS650 2004
Ofan Henq var det så illa? inte konstigt det gjorde ont att köra! :näsblod

Förresten så har jag en hjälm, glasögon och ett par handskar som vi plockade upp på vägen. Nån sa att det kunde varit häggens! Så, glömde du stänga bakluckan? Eller lade du grejerna på taket och sen åkte?

Riktigt kul dag! Lärorikt och man känner att man blir mkt bättre på typ allt. Synd man har kondition som en koalabjörn, men det har man ju sig själv att skylla. :)

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89

Förresten så har jag en hjälm, glasögon och ett par handskar som vi plockade upp på vägen. Nån sa att det kunde varit häggens! Så, glömde du stänga bakluckan? Eller lade du grejerna på taket och sen åkte?

:)

Gul hjälm så är det nog Häggens...
Satan va träningsverk man ligger inne med nu, blir nog en dag på soffan...:yoparty

henq

hc-devil
Gick med
19 May 2003
Hoj
KTM 690 SMC R & Honda TRX 250 EX
verkar ha klarat båtbenet som tur är

spricka i strålbenet, sen trodde han att det kunde gått några ligament runt båtbenet och de andra benen där. därför blir det handkirurgen på måndag.

näst löjligaste vurpan hittills så det är väl inte mer än rätt med gips :näsblod

läste för övrigt journalanteckningarna, där står det att jag stegrade (coooolt) :rolleyes:
jag sa specifikt att jag inte "stegrade" men det spelar väl mindre roll egentligen...

är numera vänsterhänt :fakta

kinnekulle borde jag klara, om de nu inte hittar massa andra fel på måndag

Last edited:

Sämsgård

Hej hej
Gick med
5 Mar 2007
Hoj
Husa m.m
jag har satans träningsvärk och en fot som är 2 storlekar större., blir några lugna dagar men de e de helt klart värt:tummenupp

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Ofan Henq var det så illa? inte konstigt det gjorde ont att köra! :näsblod

Riktigt kul dag! Lärorikt och man känner att man blir mkt bättre på typ allt. Synd man har kondition som en koalabjörn, men det har man ju sig själv att skylla. :)

Som sagt skulle inte bli förvånad om de va mina... min tur kanman säga.... gul hjälm och spy goggels? när jag läste detta börja jag fundera på om jag kom ihåg att plocka ner dem från taket.....
slå en signal på 0704-322214 om beskrivningen stämmer.

tack alla för en kul dag. ska som henk till sjukan en sväng med axeln men det blir nog bra.

p_kerttu

Nr 100
Gick med
18 Jun 2007
Hoj
CBR 600R, KTM SMR 450, KTM SX 250
Ja det var sjukt kul och lärorikt. När har ni nästa sammankomst? Finns det några här som är ute och leker på parkeringar etc runt göteborg?

Tack för bensinen. Hade varit mer surt att få soppatorsk på vägen hem än på tävlingen. Tydligen måste man ha mer än några deciliter i tanken på husan för att den skall gå rent :)

"Häggen"

Gick med
5 Oct 2003
Hoj
Ja det var sjukt kul och lärorikt. När har ni nästa sammankomst? Finns det några här som är ute och leker på parkeringar etc runt göteborg?

Tack för bensinen. Hade varit mer surt att få soppatorsk på vägen hem än på tävlingen. Tydligen måste man ha mer än några deciliter i tanken på husan för att den skall gå rent :)

brukar väll sladdas en del vid arendal....
jag lärde mig nu med så vi får väll se när axeln blir så bra så man kan va med igen...

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
jag lärde mig nu med så vi får väll se när axeln blir så bra så man kan va med igen...

Jag köpte mig 10 st sånna där små avkapade fotbollskoner som man lätt får ner i en ryggsäck. Bara o leta upp en parkering o placera ut dem o börja leka!

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07

Var så lite så :)

Hur gick det med axeln? Vad sa farbror doktorn?:pannkyss

verkar ha klarat båtbenet som tur är

spricka i strålbenet, sen trodde han att det kunde gått några ligament runt båtbenet och de andra benen där. därför blir det handkirurgen på måndag.

Ajsing att det var så illa... jag håller tummarna för dig att det läker snabbt :pannkyss

Last edited:

"Häggen"

Gick med
5 Oct 2003
Hoj

Hur gick det med axeln? Vad sa farbror doktorn?:pannkyss

Haha ja du.. va inne en sväng men de hade tydligen skicka hem röntgenpersonalen så ska dit nu på morgonen igen. Men den är inte ur led nu iaf sa han.... så rapport kommer efter besöket..

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Ja måste ju bara komentera detta att plåtis faktiskt vann förra omgången med sina 5, å jag vurpa bara 4... så de så... :7peta

å vurpa e skoj så länge man inte skadar sig, å allt för mycke går sönder på hojen... :cool:

Häggen matade i backen 6 ggr på dagen så han leder. 3 ggr på ettans växel samt 5 ggr på förmiddagen innan lunch.
Nästa gång vill vi ha en ny vinnare...:D

Vi var ute tre hojar vid arendal igår med komplett depå, kändes fint att gasa där med.

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Haha ja du.. va inne en sväng men de hade tydligen skicka hem röntgenpersonalen så ska dit nu på morgonen igen. Men den är inte ur led nu iaf sa han.... så rapport kommer efter besöket..

Håller tummarna att det "bara" är en stukning eller liknande... :pannkyss

Sämsgård

Hej hej
Gick med
5 Mar 2007
Hoj
Husa m.m
var det ingen som tog lite bilder? blir nog mycket arendal i sommar.
Någon som vet om ett medlemskap i en svemo godskänd klubb gäller som licens??

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj

Jag fotade en massa men tyvärr måste vår dator fixas innan jag kan lägga in dem... lovar att de kommer ut så snart som möjligt... :)

"Häggen"

Gick med
5 Oct 2003
Hoj
Håller tummarna att det "bara" är en stukning eller liknande... :pannkyss

haha ja du.. vart två veckors extra semester iaf och vila (vila = hojkörning va? ) för det va nån kapsel i axeln som fått sig nån smäll... så sjukgymnastik och sånt nu då och 6v ledigt på raken... skönt men tråkigt...

Häggen matade i backen 6 ggr på dagen så han leder. 3 ggr på ettans växel samt 5 ggr på förmiddagen innan lunch.
Nästa gång vill vi ha en ny vinnare...:D

Vi var ute tre hojar vid arendal igår med komplett depå, kändes fint att gasa där med.

haha rent av va det 4ggr på 1:an faktiskt... minns inte av allt vurpande :tungan

Last edited:

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Någon som vet om ett medlemskap i en svemo godskänd klubb gäller som licens??

Du får tävla om du är medlem i en svemoansluten klubb, däremot behöver du licens eller engångslicens som är att rekomendera då den vanliga är sjuuuukt dyr.

Hoppas att det finns lite bra kort med från dagen.:yoparty

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...