Bandagar 2010

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Hahahaha, är det inte en sådan värsting med luvtröja å grejer på en sådan döds-hayabusa? Vem kan de vaaaaaaaara? :va
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
fotomodell på äldre dagar:tummenuppMantorp har man aldrig "ägt" någon gång:tungan
 

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
Elrulle
Jag som trodde jag skulle få köra i snö :(

:tungan SMC kör sina första kurser 17-18 april och vill du uppleva att få köra i snö så kommer det att komma ut bandagar i början på april och kanske i slutet av mars. Har kört bandag så tidigt som 28 mars ett år.

Brukar köra 6-10 bandagar/år och har gjort det sen -03, en enda dag har det regnat hela dagen och det var i år då hade jag med mig regnkläder och regndäck. :banana
 

NeonMan

#62 Superbike 2015
Gick med
8 May 2004
Ort
Eskilstuna
Hoj
BMW S1000RR racehoj
Jag har också bokat in Mantorp 2 maj med Actionpics samt 16 juni med Highsider. Jag såg att även du T-bag är Eskilstuna bo, så vi borde försöka tajma ihop nån form av samåkning till banorna.

Sen sitter jag och lurar på att boka in fler bandagar redan nu. De som ligger först på priolistan är 23-24 april på Anderstorp med Fiver, och även favoritbanan Gotland Ring 10-13 juni med Yellow75.
 

carro86

längtar till våren...
Gick med
25 Apr 2009
Ort
Enköping
Hoj
Honda cbr600F
jag har iaf bokat actionpics den 15 juli:tummenupp..tänkte boka in smc stegen oxå men inte så många dagar har kommit upp:huvetoch det kan ju va underkylt i april..never know..nej, väntar tills maj..:tungan
 

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Ort
Västerås
Hoj
08, KTM SuperDuke
jag har iaf bokat actionpics den 15 juli:tummenupp..tänkte boka in smc stegen oxå men inte så många dagar har kommit upp:huvetoch det kan ju va underkylt i april..never know..nej, väntar tills maj..:tungan

Stod länge och gluttade på SMC-körningarna i april... Tills jag hittade en sajt med väderstatistik och insåg att temperaturen brukar ligga mellan 5-8 grader! Brrr... Väntar nog på varmare väder! :)
 

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Kungsh.
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
jag har iaf bokat actionpics den 15 juli:tummenupp..tänkte boka in smc stegen oxå men inte så många dagar har kommit upp:huvetoch det kan ju va underkylt i april..never know..nej, väntar tills maj..:tungan

Sitter och lurar på den 15 juli jag med faktiskt. det är nog alldeles säkert att det blir så :)
 

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Kungsh.
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500

NeonMan

#62 Superbike 2015
Gick med
8 May 2004
Ort
Eskilstuna
Hoj
BMW S1000RR racehoj
är det ångestdämpande eller nödvändigt att boka såhär tidigt? :va

Egentligen båda...

Tidig bokning medför dock en annan ångest, regnångesten. Man har ingen aning om vad man kommer få för (o)väder när det väl är dags. Men å andra sidan finns det inte mycket att göra åt det, så regnångesten släpper snabbt.

Nödvändigt pga att intresset för bankörningarna verkar öka exponentiellt. Redan nu är flera bandagar hos de populära arrangörerna fullbokade.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top