Bandagar 2013 med Actionpics

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Hej gott folk,,, nu sitter väl alla och putsar på sina hojar inför alla bandagar.
Men om de finns någon vänlig själ där ute som är intresserad av att sälja sin r6 08- gat eller Banhoj spelar ingen roll

Hoppas du e snabbare på banan än farten du har för att skaffa hoj !:arsele:D

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Det lackar mot jul

Bara 9 dgr kvar till Julafton nu!!!
Senaste dagarna har vi skickat iväg flera presentkort och om även du vill ge bort ett presentkort som julklapp så måste det ske senast i början på kommande vecka för att det ska hinna fram med posten innan julhelgen.
Du måste inte ge bort ett presentkort, du kan önska dig ett också :tungan

Presentkortet kan vara ett bestämt belopp att utnyttja eller en bestämd bandag, du bestämmer!

Gotland Ring - Sista chansen att kunna vinna sin plats,
Efter nuvarande helg så drar vi en vinnare som vinner sin plats värde 3400:-, har du inte bokat ännu så har du fortfarande chansen idag lördag och imorgon söndag.

Det finns platser i samtliga grupper helg 1 31/5-2/6 , men helg 2 6-8/6 finns det endast plats i Lugn grupp.

Kontakta Actionpics för bokning så får du en faktura på bokningsavgiften som förfaller vid årsskiftet men du är också med i utlottningen och blir Du vinnaren så krediteras fakturan. Plötsligt händer det :banana

2013 Års bandagar & Boka tidigt rabatt före 31 Dec,
Boka flera dagar före 31 Dec så får du mängdrabatt eller fri plats i depåbox. Bokningsavgiften för dagarna du väljer kan fördelas över en eller två fakturor med olika förfallomånader så kostnaden sprids ut.

Slutbetalning utförs som alltid 30 dgr före bandagen.

Kontakta Actionpics för ett erbjudande!

//Nitrous

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Actionpics vill rikta ett varmt tack till alla våra nya och gamla kunder och samarbetspartners för ett roligt och givande år.

Nu blickar vi fram emot ett lika inspirerande 2013 och önskar er alla en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!

jultomte.jpg

//Actionpics

Henke_280

Ny medlem
Gick med
10 Dec 2011
Hoj
Honda cbr rr 954
Hej på er alla, undrar en liten sak, min lillebror ska ta mc kort till sommaren och vill nu slå mig på banan ( vilket han inte kommer ) :tungan så min fråga är om man måste ha mc kort för att få köra med er ? God jul och gott nytt år på er

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Hej på er alla, undrar en liten sak, min lillebror ska ta mc kort till sommaren och vill nu slå mig på banan ( vilket han inte kommer ) :tungan så min fråga är om man måste ha mc kort för att få köra med er ? God jul och gott nytt år på er

Vi vill att den som kör ska kunna uppvisa ett körkort eller licens.
Licenskurs ordnas vid vår första trackday på Mantorp Park och den kan du sen nyttja vid många fler tillfällen för att köra. Blir du av med KK så har du alltid licensen kvar.
Men behöver inte KK för att ta licens, man måste inte vara toksnabb för att ta licens, i princip kan vem som helst ta licens.
Läs mer och anmäl dig på http://mantorp-racing.se

//Nitrous

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Platstillgången uppdaterad!

Endast 5 st platser kvar till Snabb grupp på Mantorp Park 1-2 Maj.
Endast 2-3 st platser kvar till Gotland Ring 31 Maj - 2 Juni i Race, Snabb och Medel grupp.

//Nitrous

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Platstillgången uppdaterad!

God fortsättning alla och hoppsan hoppsan,
Nästan fullbokat nu i Snabb grupp på Mantorp Park 1-2 Maj.
Se fullständiga platstillgången i första inlägget.

2013 Års bandagar & Boka tidigt rabatt,
Senaste dagarna vaknade många till liv och upptäckte att det är ett nytt år och att man missat att boka flera dagar för att få rabatt innan året tog slut.
Vi förlänger erbjudandet Januari ut tills att årets mc-mässa har varit.
Bokar du flera dagar så får du mängdrabatt eller fri plats i depåbox på de banor det finns.
Bokningsavgiften för dagarna du väljer kan fördelas över en eller två fakturor med olika förfallomånader så kostnaden sprids ut.

Slutbetalning utförs som alltid 30 dgr före bandagen.

Kontakta Actionpics för ett erbjudande!

Du kommer att hitta oss på mc-mässan 25 & 26 Januari hos tidningen Bike och Suzuki Motorcyklar!

//Nitrous

maxximus

En stor s(t)ake!
Gick med
25 Sep 2003
Hoj
Dniepr
Vad är det för bullerkrav? Kan man köra med helsystem på Mantorp samt Gelleråsen?

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Vad är det för bullerkrav? Kan man köra med helsystem på Mantorp samt Gelleråsen?

Actionpics dagar på Mantorp är Bullerdagar, innebär att helsystem fungerar.

Gelleråsen har hårdare bullerkrav och där gäller max 95db vid förbifart.
Har man ett eftermarknadssystem så måste DB-killer användas. Det finns ytterst få system som klarar 95db utan db-killer!

//Nitrous

maxximus

En stor s(t)ake!
Gick med
25 Sep 2003
Hoj
Dniepr
Tack för infon, skriv det på första sidan så slipper ni fler frågor om det:tummenupp

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Tack för infon, skriv det på första sidan så slipper ni fler frågor om det:tummenupp

Visst kan vi uppdatera och göra det för det kommer hela tiden nya utövare som inte vet :tummenupp

Men som regel i Sverige så gäller 95db förbifart, det är den gräns som även gäller tävling inom RR. Högre nivåer på ljudtryck är väldigt sällsynt och accepteras som sagt inte inom tävling på två hjul heller.

//Nitrous

talibaniel

Ny medlem
Gick med
26 Jan 2006
Hoj
hrc's sista väg modell.
JAA..nu har jag äntligen fått ihop sp1an.
Tog en jävligt lång tid att hitta de delar som jag behöver för att köra den.
Bara hoppas ATT den håller ihop tills jag får ihop tillräckligt med stålars till nästa uppdatering.
Golden era superbike=uppdatering till 2014 DET måste gå:gnissla
Ska bli sjukt kul att köra på Mantorp hos er efter att inte ha kört en meter sedan 2011.
FY FAN för dumma misstag!!
Är som ett litet barn på julafton var är tomten/våren??

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Bokat Mantorp precis.
Är det någon som har en plats över i stugorna på banan så är jag intresserad.
Eventuellt men som vanligt troligen inte så kanske vi är två.

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Stugorna i depån är ett jättebra alternativ och till kommande säsong så flyttas dom från den gamla dragracedepån (depå 2) till position L16 högst upp i stora depån (depå 1) med utsikt över F2 kurvan. Alltså bästa platsen både för närhet till depå, motorbana och boende. Se bifogad kartbild för positioner.

Stugorna kostar 1500kr per stuga (4:a bäddar) för två nätter (tisdag -> torsdag), kontakta Mikael Andersson 0142-298850 på Mantorp Park för bokning.

Vill man inte bo i stuga så är Spångholmen Bed & Breakfast bästa boendet, www.spangholmen.se
Enkel och dubbelrum med egen dusch, toalett, tv och bredband. Frukost ingår.
Ange Actionpics på Mantorp Park vid bokning för avtalspris.

//Nitrous

Bifogat

• mp-trackview.jpg
    mp-trackview.jpg
    49.1 KB · Visningar: 133
Last edited:

talibaniel

Ny medlem
Gick med
26 Jan 2006
Hoj
hrc's sista väg modell.
Jag tar nog med husvagnen upp.
Vet ej hur många platser som kommer att finnas lediga ännu men kan nog kanske klämma in 1-2st om jag inte lyckas tjata med några förare till.
Blir man asfull så blir det att sova i skåpet i stället!!

Flensman

Ny medlem
Gick med
19 Jan 2011
Hoj
Honda CBR 900RR -98
När öppnas bommarna under dagarna 6-8 juni på Gotland Ring?

Finns det möjlighet att komma in kvällen innan (5/6) eller är det tidig morgon den 6:e som gäller?

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0