Bandagar med HAUSSWOLFF ON TRACK

Sviestad något att ha?
Har bokat de andra två, men har aldrig varit uppe i Linköping och frågan är väl mest om den är värd resan, för det verkar mest vara fyra svängar och en jäkla massa raksträcka.

Sviestad något att ha?
Har bokat de andra två, men har aldrig varit uppe i Linköping och frågan är väl mest om den är värd resan, för det verkar mest vara fyra svängar och en jäkla massa raksträcka.
Har du kollat på youtube om det finns någon som filmat från förarplats, för att få en bättre upplevelse än att se bansträckningen på ett papper ?

Sviestad något att ha?
Har bokat Gälleråsen och Sviestad. Men blir första gången på Sviestad för mig.
Hittade en film därifrån iaf. (Inte jag som kör)

Last edited:
Sviestad är en ganska enkel bana, men svår att köra snabbt på …
Klart värd att köra , -roligare än vad den ser ut 👍
Min favoritbana. Oavsett Sprint RS, Street Triple 675/765, Husqvarna eller KTM. Riktigt sporthoj har jag bara suttit co-pilot bakom en kompetent pilot, men jävlar vilken resa det var!

Riktigt rolig.

kanske dum fråga, men får man åka banhoj dessa dagarna?
Det står gatreggad hoj.

Sviestad något att ha?
Svaret är Ja!
En riktig raksträcka och en kort på start och mål. Men Crossböjen är bara en raksträcka om det skulle varit en 70-väg.
Har bokat Gälleråsen och Sviestad. Men blir första gången på Sviestad för mig.
Hittade en film därifrån iaf.

Jag har hästar som en tjejhundra med tyngden av en literklubba i en 25 år gammal hoj och kör runt de varvtiderna. :kär
Så när jag ser spåret i Torparn tänkte jag att så skulle jag inte... :crash

Svaret är Ja!
En riktig raksträcka och en kort på start och mål. Men Crossböjen är bara en raksträcka om det skulle varit en 70-väg.

Jag har hästar som en tjejhundra med tyngden av en literklubba i en 25 år gammal hoj och kör runt de varvtiderna. :kär
Så när jag ser spåret i Torparn tänkte jag att så skulle jag inte... :crash
Jag får återkomma i juni med vad jag kan få till med min tjejhundra då

Sisådär. Bokat! 🙂

Blir sommarens enda dag på bana vad det ser ut. Torftigt, jag vet. Jag älskar min familj men jag gillar den inte... 🤪

Men det går ju alltid att boka i september med Actionpics på Mantorp. Tar du fredagen så är ju familjen på skola och jobb och du är home safe redo till när Masked Singer börjar.

Inget att hålla på, boka och betala bara.
Annars så kommer du bara ångra dig.

Men blev det 7/6 på Sviestad eller 17/5 Gelleråsen?

Men det går ju alltid att boka i september med Actionpics på Mantorp. Tar du fredagen så är ju familjen på skola och jobb och du är home safe redo till när Masked Singer börjar.

Inget att hålla på, boka och betala bara.
Annars så kommer du bara ångra dig.

Men blev det 7/6 på Sviestad eller 17/5 Gelleråsen?
Sviestad.

September skiter sig med ledighet. Frånvaron från jobbet då har VAB och vårdbesök redan tingat. 🫤

Alltid tänkt att Sviestad är kul en dag om året.
Men då har jag varit instruktör.
Som deltagare finns det massor att öva på.
Så jag säger kör.

Alltid tänkt att Sviestad är kul en dag om året.
Men då har jag varit instruktör.
Som deltagare finns det massor att öva på.
Så jag säger kör.
Tänker att jag både är instruktör på KNIX och sänderkursad på storbana. Så jäklar vad det finns att jobba på när det kommer till att köra för eget höga nöjes skull

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick