Bandagar

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Jag har suttit och kollat runt efter olika bandagar/evenemang i sommar men det känns som att jag har missat ett par så därför startade jag den här tråden. :)
Tänkte att ni kunde fylla på med evenemang som ni vet om eller kanske ska åka på :banana

Bankörningar våren sommaren 2005

Evenemang/arrangör Bana Datum Pris

Mike Andersson Gelleråsen 4,5,6 April

Arrangör? Kinnekulle 8 Maj

Bike Trackdays Mantorp 15-16 Maj

BikeEvents Mantorp 16 Maj

Sporthoj Gotland Ring 11,12,13 Juni

Arrangör? Kinnekulle 4 Juli

Bike/Prenumerantdag Gelleråsen 24 Juli

Bikeweek Gelleråsen 25,26,27 Juli

TT-festival Gotland Ring 20,21 Augusti

Sen har ju actionpics.se en del körningar

Så nu är de bara o fylla på listan :)
//D

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Actionpics.se ordnar Gotland Ring tillsammans med Sporthoj.com - DinMC.se - Hembiobutiken.se 11, 12 och 13 Juni.

Actionpics.se ordnar banåkning på Kinnekulle fredag 5 Augusti, läs mer på www.actionpics.se

Förhoppningsvis kommer vi att kunna erbjuda fler banåkningar under sommaren och dessa dagar kommer annonseras på SH och vår webbsajten www.actionpics.se

/Nitrous & Liwa1

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Bankörningar våren sommaren 2005

Evenemang/arrangör Bana Datum Pris

Mike Andersson Gelleråsen 4,5,6 April

Arrangör? Kinnekulle 8 Maj

Bike Trackdays Mantorp 15-16 Maj

Actionpics.se - Gotland Ring 11,12,13 Läs mer HÄR!

Arrangör? Kinnekulle 4 Juli

Bike/Prenumerantdag Gelleråsen 24 Juli

Bikeweek Gelleråsen 25,26,27 Juli

Actionpics.se - Kinnekulle Ring 5 Augusti, 550kr

TT-festival Gotland Ring 20,21 Augusti

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Ingen som vet om nåt mer ? :va

Nån mer bandag MÅSTE de ju finnas, dom jag skrev ner kan ju knappast vara dom enda!
//D

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Näe
Desperately seeking for bandagar @ Gelleråsen, Bikeweek not counted...

alltså, varför inga fler bandagar på Geléåsen?

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Bandagar! Midlanda motorpark Härnösand

Orkar ni åka till Härnösand så finns det säkert mycket ban-tid på Midlanda motorpark. Det som nu är spikat är de flesta måndag och tisdagkvällar sedan finns det en bokningslista på deras hemsida www.motorpark.se Sen pratas det om att Max och chrille i tokroligt ska boka en helg. Det kommer garanterat att vara många helger inbokade för mc-åkning. eller varför inte dra i hop ett gäng själva och boka då kommer nog jag och åker i alla fall (och ett antal närboende). 5000kr för en hel vardag och 2500kr för en vardagkväll. Helgerna är lite dyrare, ännu billigare om man kan boka sent, 25% 2 veckor innan och 50% 1 vecka innan. :D Hojta till om det blir nåt och ni har svårt att fylla ut startfältet. :tummenupp

Blåflagg

Varför kör alla så fort????
Gick med
20 Apr 2004
Hoj
BMW R1200GS,
BikeEvents

Har inte de slagit igen?
:confused:

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Pejo skrev:
Desperately seeking for bandagar @ Gelleråsen, Bikeweek not counted...

alltså, varför inga fler bandagar på Geléåsen?

Kommer säkert senare i sommar, Gelépåsen är mkt populär att hyra och har man hyrt ett år så har man oftast förtur nästa år på samma dag.
Är ju utländska bilracingteam som hyr banan i flera dagar ibland för egen testkörning (Egoistiskt :hihi och för mkt pengar)
Men det släpps alltid lite återbudstider med korta varsel och då brukar det läcka ut snabbt om en banåkning.

Anmäl dig till vår mailinglista på www.actionpics.se så får du info från oss direkt när vi har en ny bandag att erbjuda.

/Nitrous

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Näe
Nitrous skrev:
Kommer säkert senare i sommar,
.
.
Men det släpps alltid lite återbudstider med korta varsel och då brukar det läcka ut snabbt om en banåkning.

Anmäl dig till vår mailinglista på www.actionpics.se så får du info från oss direkt när vi har en ny bandag att erbjuda.

/Nitrous

Been there, done that. Förstår nu lite bättre... ni står alltså på stand-by-lista, lovar o hålla utkik i vår o sommar.

Ozziania

SuperSport är lite roligare
Gick med
18 Jul 2004
Hoj
Flertal
Jag vet inte om Sviestads (Linköping) "trafikövningar" räknas som bandagar (troligen inte va? Skriver därför inte in något i listan).
http://www.lms.se/Roadraci/rrstreet/index.htm

Det finns ju "bara" ett, inte allt för litet, krux med de körningarna:
# Endast originalsystem tillåtet!
# För er som har er MC som är försäkrad i IF eller Trygg Hansa gäller inte trafikförsäkringen vid körning på bana, vi kan därför inte ta emot er på våra körningar.

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Ozzian skrev:
Det finns ju "bara" ett, inte allt för litet, krux med de körningarna:
# Endast originalsystem tillåtet!

Det där är väldigt irriterande då man kanske har ombestyckat/ställt om hojen efter slipon eller helsystem, knöligt o hålla på o byta varje gång man ska köra :kocko :mad: :va :gnissla :huvet :4skrika
//D

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Mille-R , här har du en bättre bild på dig själv så slipper du har den där halvdanna avataren :)

miller.jpg

sandstream

Guest
Slappa skrev:
Det där är väldigt irriterande då man kanske har ombestyckat/ställt om hojen efter slipon eller helsystem, knöligt o hålla på o byta varje gång man ska köra :kocko :mad: :va :gnissla :huvet :4skrika
//D
Så var det på alla bandagar jag åkte 2004 och mig veterligen var det ingen nyhet då heller.
En av anledningarna till att jag behåller originalburken på min nya hoj. :)

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
sandstream skrev:
Så var det på alla bandagar jag åkte 2004 och mig veterligen var det ingen nyhet då heller.
En av anledningarna till att jag behåller originalburken på min nya hoj. :)

Lite svårt när det var en tidigare ägare som har ändrat, allt blir så mycket krångligare då..
Har man en pc kan man väl bara ändra lite snabbt efter olika system ?
//D

Jocke K

Glad Medlem
Gick med
10 May 2004
Hoj
R1 06 & R6 00
Nitrous skrev:
Actionpics.se ordnar Gotland Ring tillsammans med Sporthoj.com - DinMC.se - Hembiobutiken.se 11, 12 och 13 Juni.

Actionpics.se ordnar banåkning på Kinnekulle fredag 5 Augusti, läs mer på www.actionpics.se

Förhoppningsvis kommer vi att kunna erbjuda fler banåkningar under sommaren och dessa dagar kommer annonseras på SH och vår webbsajten www.actionpics.se

/Nitrous & Liwa1

Om ni planerar att erbjuda fler bandagar under året, så tycker jag att det skulle ara trevligt om någon av dessa är på Anderstorp.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln