Bandagen på Gotlandring

Suomalainen

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
såld... :(
M:et skrev:
Hehe, det var säkert jag som var blind som vanligt!!
Det passet jag låg bakom dig så hade jag den nya Bladen för provkörning (om jag inte minns helt fel) så det kändes inte aktuellt att gå upp och utmana... Mina vänner på Lelles hade nog haft ett och annat att säga mig om det hänt något :)
Men jag låg bakom i 3 - 4 varv på behörigt avstånd innan jag var tvungen att gå in och lämna över till nästa :(
Kom till Kinnekulle den 5 juli så kan vi rejsa vidare :tuttar Alltid kul att mäta sig med någon annan :banana

Har ju sålt min räser... :( Hinner inte boka och köpa ny hoj mm mm tills dess! Får väl tat nästa säsong på gotland igen annars... :tummenupp
 

Suomalainen

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
såld... :(
Liwa1 skrev:
Jo men du vet ju inte kostnaden än för nästa år när det gäller SH och vad eller hur det läggs upp :)

Vänta och se :tummenupp

Sen kan jag meddela att SH och Din MC körningen var bra mycket bättre än Lellekörningen. Det är vad jag tyckte personligen och andra sagt med.

M:et, vi ses på Kullen den 5 juli :banana

Så sant så sant... :) tror det blir bra, är toknöjd med den här ni ordnade! Man får väl ha förståelse för att det kanske är svårt att få till lika bra pris för er som för lelles dessutom.

Mjjaaaa...vet inte om jag kan hålle med till fullo, rookie samt mellangruppen var katastrof rakt igenom med guldvingar osv... Men som sagt i snabba var vi under 10st så det var grymt kul!! Kanske skulle vart några till så man fått fler att rejsa med, åkte helt solo första passet...iof kul på sitt sätt det med. Roligaste bandagen än så länge i min karriär! Sen att min grymt långa karriär före lelles innebär en åkning på gelleråsen samt en med SH på gotland är en annan femma... :)
 

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Liwa1 skrev:
Det kommer mail om det idag och vart dessa bilder finns

:)

/Liwa1
Nu börjar det komma bilder!
a44632_018.jpg

1 arkiv har inte publicerat ännu.
 

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
Bilden besvarar väl frågan...
Vissa gillar ju att åka runt å posera genom att göra tummen upp, andra genom att Wheela... (bild kommer)
 

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
2x Honda CRF 450
Och här kommer bilden på Kreuger i sin vanligaste position :tummenupp
 

Bifogat

  • P1010027.jpg
    P1010027.jpg
    88.8 KB · Visningar: 95

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
Tack M:et! Det där är alltså över det lilla krönet på baksidan av ringen, gillade verkligen känslan när det lättade där. :D
 

Fazer

Medlem 191
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Min Italienska älskarinna
Filmen

Så fort jag bara kan, så kommer jag att lägga ut en 8 min. film från dagen. Just nu kommer jag inte åt CayLe´s ftp, eller är det någon som har utrymme? Filmen är på 31MB.
Det är ingen ”stor” film, är själv inte riktigt nöjd med den, men ……..
R
 

campar

Kraschpucks-svarvare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Segeltorp
Hoj
Enduro
Faan va fort jag måste ha åkt alltså, den där Gotlands-fotografen har bara lyckats fånga mig på 2 bilder tror jag...o inga som jag tyckte va speciellt bra heller för den delen....;(
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
campar skrev:
Faan va fort jag måste ha åkt alltså, den där Gotlands-fotografen har bara lyckats fånga mig på 2 bilder tror jag...o inga som jag tyckte va speciellt bra heller för den delen....;(

Samma här. Varav den ena bilden var från första passet när man knappt hade styrfart.
Och inga actionbilder med flera åkare heller, svagt tycker jag.
 

campar

Kraschpucks-svarvare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Segeltorp
Hoj
Enduro
Jao våra "egna" fotografer har ju bra mycket mera o bättre bilder...


soppatorsken skrev:
Samma här. Varav den ena bilden var från första passet när man knappt hade styrfart.
Och inga actionbilder med flera åkare heller, svagt tycker jag.
 

Hulken

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Steningehöjden
Hoj
Har haft Suzuki GSX-R600 -02 & KTM EXC 400 -04
Fick mail från www.bildcd.se idag där de informerar om att de har lagt ut bilderna.
De vill gärna ha in tips på hur de kan göra tjänsten bättre, så det kan ju vara läge att tipsa dem innan man gnäller för mycket, kanske inte är så vana att fota hojar, vad vet jag.
Jag håller med om att det var onödigt många bilder från första passet/passen som kanske inte är så spännande, men det verkar som om det skall vara bra kvalitet på bilderna i alla fall.

Försökte göra en beställning idag men de funkade inte.
Försökte då att påpeka detta via kontaktsidan, det funkade inte heller. :va
Svårt att få sälja bilder om inte sidan funkar, hoppas de löser detta snart då jag & syrran var med på hela 11 bilder. :tummenupp
 

#Olsson#

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2004
Ort
WT-hyresrätt
Hoj
RSV1000R Factory
Hulken skrev:
Försökte göra en beställning idag men de funkade inte.
Försökte då att påpeka detta via kontaktsidan, det funkade inte heller.

Exakt samma sak för mig hände. Kör vanlig mail istället. Jag rapporterade problemet och de jobbar på det.

Själv blir jag impad när något nytt/oprövat bara funkar :D
 

johanrehn80

MUTTA MIXI ?
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Härligt hojlös
print_screen skrev:
Var det någon som tog lite tider på hur fort det går att åka på GR???? Är nyfiken.. Har märkt att min Rs 250 inte hänger med dom stora hojarna iaf.. Jo i kurvorna kommer man i kapp:) Men sen när rakan kommer då får man bara se skorstenen från dom andra stora hojarna. sÅ kommer man i kapp i kurvorna.. Måste bara säga att banan är fantastisk!!!

Välkommen i gänget
 

Buster

Speedking
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
cbr600rr, cbr1000rr, RSVR
print_screen skrev:
Var det någon som tog lite tider på hur fort det går att åka på GR???? Är nyfiken.. Har märkt att min Rs 250 inte hänger med dom stora hojarna iaf.. Jo i kurvorna kommer man i kapp:) Men sen när rakan kommer då får man bara se skorstenen från dom andra stora hojarna. sÅ kommer man i kapp i kurvorna.. Måste bara säga att banan är fantastisk!!!

KaZ skrev:
:hihi Du vet väl att man i anslutning till ett sådant event ABSOLUT inte får ta tid... då räknas det som träning inför tävling och då gäller inte nåns försäkring... :hihi
Det är mycket man inte får här i världen. Tyckte jag råkade se nån AIM-sändare vi bankanten där ett tag.

Av nån olyckshändele gick min laptimer igång också. Inte alls med mening. Såklart man måste kolla av den efteråt ändå. 1:35.32 blev bästa tiden det passet. Går säkert att pressa lite av någon som är duktig och får fria varv utan trafik.
 

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
2x Honda CRF 450
Buster skrev:
Det är mycket man inte får här i världen. Tyckte jag råkade se nån AIM-sändare vi bankanten där ett tag.

Av nån olyckshändele gick min laptimer igång också. Inte alls med mening. Såklart man måste kolla av den efteråt ändå. 1:35.32 blev bästa tiden det passet. Går säkert att pressa lite av någon som är duktig och får fria varv utan trafik.

Fan va du är snabb Buster...
Jag hörde rykten :rolleyes: om att jag körde på 1.43. Förvisso utan att pressa men det är fortfarande en eveighet efter :(
Snabb är du! :tummenupp på dig Buster!
 

johanrehn80

MUTTA MIXI ?
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Härligt hojlös
Sensei har varmare däck än Johan

Ditt däck är varmare än mitt
 

Bifogat

  • mitt däck är inte varmt.jpg
    mitt däck är inte varmt.jpg
    83.5 KB · Visningar: 46
  • ditt däck är ju varmt.jpg
    ditt däck är ju varmt.jpg
    52.5 KB · Visningar: 46
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top