Chunky Monkey
London's calling
tänkte höra om du beställt där ifrån??
Nej, jag hitta inte dem jag köpte min mellanrör av. Priset är detsamma.
tänkte höra om du beställt där ifrån??
Har varit i Vänersborg och köpt en krockad Bandit -00. Är lite smälld i fronten och bl.a gaffelbenen, tank, sadel, vänster motorkåpa mm. måste bytas!
Frågan lyder: Någon som har koll vilka olika modeller som kan dela på komponenter. Är 1200:ans något att satsa på, eller har 600:an helt egen konstruktion! Försöker hålla nere på byggkostnaden, och tänkte lacka om hojen seriöst själv! Kanske någon här som har delar att sälja! Bara höra av sig i så fall!
Mvh
Jerker
Jaha, så länge höll den...
Jag köpte på mig en Bandit 600, 96:a i vår. Nu efter några hundra mil så dog ju hastighetsmätaren såklart... Hann iaf besiktiga! =)
Ringde firman här och de kunde beställa en ny för dryga 3 lax...
Hur som helst, finns det någon där ute som har en eller vet vart jag får tag på en?!
Hej
Livar upp tråden lite igen. Nybliven Banditägare sedan i lördags. Har kikat runt och läst en del. Beställt slip-on, dogbones/tie bars och fälgband till den redan. Dock blev jag lite kluven när jag var ute och kikade på cykeln. Orginalpipan är ju svetsad hela vägen fram till kröken. Om jag köpt mig ett slip-on innebär det att jag måste skaffa mig en rörstump eller såga sönder orginalsystemet. Eller kommer slip-ons med den rörstumpen också? (tvivlar på det..)
Tjenare, om du vill slippa såga i originalpipan finns det mellanrör på ebay för 350-400kr inklusive frakt. Vilken slip-on köpte du? Är själv på jakt efter en faktiskt. Så om det är någon som har ett till salu släng iväg ett PM.
Här är en trevlig sida för oss banditer! Vet att den blivit nämnd innan, men detta är den nya länken.
Skulle gärna se lite mer aktivitet i den här tråden!
Ha det gott!
Har idag monterat ett Jack up-kit 40mm. Blev riktigt snyggt och väldigt trevligt att köra!
Dock är mina framdämpare mjuka och behöver nog ny olja, i värsta fall nya fjädrar :/
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|