Banjobult med udda gänga

Mekonomen mfl är ju omöjliga att prata med om man inte kommer med ett registreringsnummer eller åtminstone ett bilmärke och modell.

Det där fenomenet har jag stött på tusen ggr!:huvet

Könsrasist som jag är, är jag extra övertygad om att stöta på patrull om ett fruntimmer står bakom disken.
Men jag fick allt äta upp min hatt, när jag gick in på mekonomen och skulle ha nån specifik del utan att ha ett regnr i bakfickan och en söt tjej satt i kassan. Jag frågar har ni en xx till en saab xx?

Självklart!, Ska det vara till en före eller efter 87b när uppdateringen med de hårdare gummina kom?

Könsrasist som jag är, är jag extra övertygad om att stöta på patrull om ett fruntimmer står bakom disken.
Men jag fick allt äta upp min hatt, när jag gick in på mekonomen och skulle ha nån specifik del utan att ha ett regnr i bakfickan och en söt tjej satt i kassan. Jag frågar har ni en xx till en saab xx?

Självklart!, Ska det vara till en före eller efter 87b när uppdateringen med de hårdare gummina kom?
Hade hon head-set på sig och en takbox i bakgrunden????

:D

Jag vill inte vara sån, men kirurgerna gör otroligt snygga jobb på transsexuella nuförtiden och hormonerna sabbar nog inte allt :rolleyes:

Borde det inte gå att få en sån där tillsvarvad? :va Har man bara en svarv som klarar att göra gängor är det ju inga problem att svarva till rätt dimension och gäng, å sen har dom pelarborr/fräs/nå annat skoj som fixar alla hål.

Ring och kolla med Österbergs då, dom brukar kunna skaka fram det mesta.

http://www.osterbergs.nu/

Eller Ahlsell kanske kan ha?

Farsan skulle kolla runt lite men det kan nog ta några dagar/en vecka misstänker jag.

Ska kolla med en polare till veckan också när han är tillbaka på jobbet, han kan nog tänkas ha eller kanske kan tillverka om han har tid.

:banana
Idag löste sig problemet alldeles av sig självt, för den tyska leverantören av givaren har redan skakat fram en ny sorts banjobult och skickade en till mig. De två första jag fick därifrån gick nämligen av vid så lågt åtdragningsmoment att jag aldrig skulle våga lita på en tredje likadan med ännu lägre moment.

Jag trodde det skulle ta ett halvår men tyskar är det lite ordning på.

Tack alla snälla :tummenupp

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back