Smurfer
Filosofie kandidat
Ja me!! Ska bara skruva ihop min först.
highsídade på falkenberg 160 blås..eeonch!
highsídade på falkenberg 160 blås..eeonch!
GSXR1100R skrev:Nr 18 & jag tänker robba er på alla stålar, vi hyr Falken en Fredag i slutet av Maj 2004, 3 grupper med 25 förare i varje grupp, Mellan, Snabb och Licens, bantiden är 17.00-20.00 detta ger 3 st 20 minuters pass, pris 300 kr p/p
På kvällen så Campar vi och festar, detta blir ett sporthoj kalas.
Är ni intresserade?
Licensträning på Falken den 21/5 bidde det istället. men ev så kan det bli en gatgrupp.benfre skrev:Jag vill vara med! Hur anmäler man sig ? Står det någonstans i denna oändligt långa tråd ?
/benfre
GSXR1100R skrev:Licensträning på Falken den 21/5 bidde det istället. men ev så kan det bli en gatgrupp.
Sätt upp dig på listan och BETALA så är du med http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=32317benfre skrev:Finns det platser kvar ? Har nog min licens då. Går kurs på Gelleråsen 3-4 April.
mvh benfre
Står i första inlägget som GSXR1100R länkade till. Om 2 veckor gör jag en gatgrupp om inte licensåkarna slantar upp. Mycket pengar som jag ska ut med för banhyran vettu!Felix skrev:Jag är på, hur fan anmäler man sig!??? skall man bara dyka upp eller vad?? (orkade inte läsa hela tråden)
Snälla skicka ett PM och förklara för en trögfattad...
/F
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |