Bankörning helgen 26/9 och/eller 27/9

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Ja va säger ni?
Vädret ser ut att bli hyfsat på Fredag i alla fall (Prognosen visar än så länge inte regn). Men temperaturen verkar bara bli ca 7-8 grader.

Jag har tagit ledigt, så äre någotsånär halvnära med vädret och deltagare så bliré av för mej i alla fall.:)

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Vi bör ju bestämma oss senast i eftermiddag. Vad säger resten av de som varit intresserade?

PS: Obekräftade rykten säger att banåkning.nu också planerar en specialkörning på Mittsverigebanan nästa helg den 10:e Oktober. Skall försöka få fram mer info om detta. Förbered er i så fall redan nu för detta om den skulle bli av.

siNus

Medlem
Gick med
14 Sep 2008
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
Det känns som att det kommer bli lite för kallt - man får väl kanske akutköpa lite däcksvärmare... Men blir det något av kommer jag som sämst bort och fotar i alla fall.

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Enl. senaste prognosen så ser det ju fortfarande ut att bli rätt bra väder (dock en aningens kyligt) men det ser mörkare ut att få ihop 12pers.

Skeptisk!

Energisnål
Gick med
8 Jan 2005
Hoj
ZX 6a , KX250
Vi bör ju bestämma oss senast i eftermiddag. Vad säger resten av de som varit intresserade?

PS: Obekräftade rykten säger att banåkning.nu också planerar en specialkörning på Mittsverigebanan nästa helg den 10:e Oktober. Skall försöka få fram mer info om detta. Förbered er i så fall redan nu för detta om den skulle bli av.

Mina polare tycker det är för kallt för att köra i helgen! kan hålla med om att det gärna fått vara några grader varmare men det är frågan om man kan vänta sig så mycket mer av vädret nu!
Blir tydligen att invänta nästa helg och se vad som händer!

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Mina polare tycker det är för kallt för att köra i helgen! kan hålla med om att det gärna fått vara några grader varmare men det är frågan om man kan vänta sig så mycket mer av vädret nu!
Blir tydligen att invänta nästa helg och se vad som händer!
Ja, då är det spikat att det inte blir körning imorgon.
Håller med att man egentligen inte kan förvänta sig så mycket mer heller denna årstid, men med lite tur kan det poppa upp en riktig finvädersdag i Oktober. Det har hänt. Vi hoppas att den inträffar den 10/10 och att banåkning.nu realiserar sina drömmar om en körning då.
I värsta fall får vi ha Fredag den 9/10 öppen för en ev. egen körning :)

Skeptisk!

Energisnål
Gick med
8 Jan 2005
Hoj
ZX 6a , KX250
Ja, då är det spikat att det inte blir körning imorgon.
Håller med att man egentligen inte kan förvänta sig så mycket mer heller denna årstid, men med lite tur kan det poppa upp en riktig finvädersdag i Oktober. Det har hänt. Vi hoppas att den inträffar den 10/10 och att banåkning.nu realiserar sina drömmar om en körning då.
I värsta fall får vi ha Fredag den 9/10 öppen för en ev. egen körning :)
Instämmer till 100% håller öppet för 9/10!

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
-5 nu på morgonen, hyffsat svajjigt väder. Om gud vill kör vi kanske på fredag eller så, annars bär man nog undan leksakerna. Glögg var det väl den här årstiden, tomten kommer ju snart.

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
-5 nu på morgonen, hyffsat svajjigt väder. Om gud vill kör vi kanske på fredag eller så, annars bär man nog undan leksakerna. Glögg var det väl den här årstiden, tomten kommer ju snart.
Ja det var kyligt i morse men det blev väl uppåt 9-10 grader nu under dagen och det var ju hyfsat ändå. Soligt och fint med nåt litet moln på himlen så det skulle nog gått å lägga några varv. I alla fall efter kl:10 när temperaturen ökat. Vi avvaktar prognosen för veckan och Fredag 9:e samt nästa helg.

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Det ser just nu ut att bli fint väder på Fredag den 9:e, men temperaturen ser inte ut att blir lika hög som förra Fredan. Prognosen visar just nu runt 6-7 grader. Vilka är sugna? Vi behöver som vanligt ha ihop 12 pers.

Och om ni har koll på N-TRADE RACING webben så har ni redan sett att specialkörningsplanerna som banåkning.nu klurar på är flyttade till Lördag den 17:e.

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Läckert!! Inte ett svar gällande körning i morgon. Jaja, det blir till att köra själv då :) och sen hoppas på Lördag den 17:e.

siNus

Medlem
Gick med
14 Sep 2008
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
Haha, så är det. Det är väl lite för mycket höst. Vi förtränger att vi är hojåkare och låter bli att läsa inläggen om mer åkning kanske... Men en liten eftermiddagstur blir det kanske för min del imorgon - dock på landsvägen.

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Haha, så är det. Det är väl lite för mycket höst. Vi förtränger att vi är hojåkare och låter bli att läsa inläggen om mer åkning kanske... Men en liten eftermiddagstur blir det kanske för min del imorgon - dock på landsvägen.
Ja på landsvägen är det slutkört nu och jag tror inte att banåkning.nu kan realisera sina drömmar om nån körning i övermorgon heller, trots prognos om finväder på Lördag. Dock endast ca 6grader verkar det bli.
Det var som flera av oss trodde att körningen med Stockholmarna var finalen, och att det inte skulle gå att få ihop någon mer körning iår, och så ser det tyvärr ut att bli. Det blir till att titta på bilderna från årets säsong och drömma om nästa :) Tack alla ni som gjort denna hojsäsong fantastisk :Bugar

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Som jag trodde. Fick meddelande att det inte blir någon körning i morgon Lördag 17/10.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln