RJ
God & glad kexchoklad!
Ja jättetråkigt, dyrt är det visst också!Wagge skrev:2543505Sluta nu, jag vet ju att det bara "såg" roligt ut, bankörning är i själva verket ganska trist...
Ja jättetråkigt, dyrt är det visst också!Wagge skrev:2543505Sluta nu, jag vet ju att det bara "såg" roligt ut, bankörning är i själva verket ganska trist...
RJ skrev:2543533Ja jättetråkigt, dyrt är det visst också!
HAHAHA! Klockren!Leffe skrev:2545311
(Hittade en Smilie på när din hojjar bråkar )
Guldbyxor hade suttit fint då kanske jag har råd att köpa nya sommarskor nästa vår. Hade inte råd med nya denna sommar... 10 år gamla gympaskor rockar!Leffe skrev:2545311Dyrt?!
Du verkar ju vara pojken med guldbyxorna
Gick din nya tjejhoj snabbare än den "gamla"?
(Hittade en Smilie på när din hojjar bråkar )
RJ skrev:2546239Guldbyxor hade suttit fint då kanske jag har råd att köpa nya sommarskor nästa vår. Hade inte råd med nya denna sommar... 10 år gamla gympaskor rockar!
Mina nya tjejhoj går fint, som i alla förhållanden tassar man runt lite, krusar och känner på varandra sedan när man förhoppningsvis blir mer varm i kläderna då är det pang på rödbetan.
Mell skrev:2547604Det gäller att prioritera, mina gympisar är lika gamla, knappt använda.
Sätt in en värmepump i huset och lägg besparingen du gör på hojdelar.
obruT skrev:2548157och för att göra reklam ska man första fråga en moderator om lov
såg BÅDA bilarna på långgatan för nån vecka sen (hadde inte tid att stanna)((hämntning från dagis))
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|