Bankörning MC på Knutstorp 23/8-11 - BOKNING!

mada

Medlem
Gick med
15 Jan 2004
Hoj
KTM 690 Duke R 11, 950 SE 06
Tack till alla som på ett eller annat sätt hjälpte mig idag när jag avslutade dagen lite väl tidigt (själv kommer jag inte ihåg nånting men tydligen en highsider?)
Extra tack till per som såg till att bil + hoj kommer hem samt givetvis mr K för ett mkt bra arrangemang (det var kul så länge det varade;-)
Ligger nu och vilar upp mig på sjukhuset, huvudvärk men i övrigt ok (leatt brace rekomenderas..)

Anderzz

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2011
Hoj
Gsx1000R K9 Hayabusa 09 BMW s1000rr banhoj
Tack till alla som på ett eller annat sätt hjälpte mig idag när jag avslutade dagen lite väl tidigt (själv kommer jag inte ihåg nånting men tydligen en highsider?)
Extra tack till per som såg till att bil + hoj kommer hem samt givetvis mr K för ett mkt bra arrangemang (det var kul så länge det varade;-)
Ligger nu och vilar upp mig på sjukhuset, huvudvärk men i övrigt ok (leatt brace rekomenderas..)

Gött o höra att du mår bra!! Jag körde förbi när du låg avsvimmad i gräset, det såg riktigt obehagligt ut.
Så skönt som fan att höra att det är bra med dig!!

skuleberget

skule
Gick med
7 May 2008
Hoj
2013 KTM 990 SMT , 2008 BMW G 650 X Country
Knutstorp 23/8

Tror inte det kan bli roligare att köra MC än vad vi har gjort idag!!!!!. Alla som har varit delaktiga att anordna denna dag skall ha ett stort o innerligt Tack! (jag bugar). Mr K din iver o vilja att skapa en bra "Gasdag" är sannslös!:tummenupp

r33z

Livsnjutare
Gick med
27 Aug 2008
Hoj
KTM 690 Endurov, Honda 600 Hornet
Tack alla för en skön dag. De var min första på dag på bana och de kommer bli fler.
Tog runt 400 bilder och har gallrat ner dom till 50.
Har en del att jobba på när de gäller att ta foto på snabba objekt, så ni för ursäkta kvalitén.
Ni hittar dom här: https://picasaweb.google.com/117197451193708940306/MCPaKnutanMedRR#

Vill ni ha någon original bild, maila jonas.bergh@gmail.com

Speciellt tack till Mr K för att han drog samman de och tack till Robz dom hjälpte mig med dämparna.

kimi

Medlem
Gick med
18 Aug 2008
Hoj
Yamaha FZ1
Instämmer med samtliga! Helt underbar dag, det är verkligen så här mc åkning ska avnjutas! Ett grymt stort tack till Mr K och VBK (kan inte namnen på alla er andra) samt alla övriga som fått detta att fungera!:tummenupp:krama

m akeszon

Ny medlem
Gick med
27 Apr 2009
Hoj
KTM SD -09, Honda cbr 900 rr -98
Lite bilder tagna av min sambo som aldrig fotat motorcyklar förrut ( lite redigerade av mig )

Bifogat

• DSC_0059.jpg
    DSC_0059.jpg
    159.8 KB · Visningar: 61
  • DSC_0063.jpg
    DSC_0063.jpg
    198.3 KB · Visningar: 53
  • DSC_0082.JPG
    DSC_0082.JPG
    228.7 KB · Visningar: 50
  • DSC_0099.jpg
    DSC_0099.jpg
    175.8 KB · Visningar: 56
  • DSC_0102.jpg
    DSC_0102.jpg
    228.6 KB · Visningar: 64
  • DSC_0104.JPG
    DSC_0104.JPG
    213.9 KB · Visningar: 58
  • DSC_0262.JPG
    DSC_0262.JPG
    220.5 KB · Visningar: 49
  • DSC_0117.jpg
    DSC_0117.jpg
    167.6 KB · Visningar: 62

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Tack MrK för arrangemanget, mycket trevlig dag

Tack Robz för hjälpmen med inställning av dämparna

tack alla andra för ett trevlig sällskap på banan & i depån

Tjenare, hoppas du mår bra trots omständigheterna, jag & Mr K försökte få lite respons av dig efter olyckan, men det var inte det lättaste

du blev lite aggresiv när du vaknade till liv, men det är väl chocken som kom, försökte lugna ner dig & få dig att ligga still, men det var inte så lätt. tar inget personligt & ville bara ditt bästa, hoppas du är på benen snart igen :tummenupp

leifdaman

leifdaman
Gick med
29 Oct 2010
Hoj
NY 2009 kawasaki z1000 ABS vit/silver
tack mr K för en bra planerad dag
tack alla flaggare och funktionärer
tack till ambulanspersonalen (verka göra ett kanon jobb)
tack alla andra förare för en mkt trevlig dag på knuuuuudan !!!!!!!
tack till alla jag kanske glömt ;)
krya på er till dom som körde av mer eller mindre

Barris

Nordenpaketet!
Gick med
30 Sep 2006
Hoj
Kvaddad S1000rr och en Brapp brapp
Jahap då får väl jag också slännga iväg ett tack till herr K och hansföljeslagare.
Min första bandag och det kunnde fan inte ha varigt bättre.
Kanon väder, trevligt sällskap och en massa gazzaaaa.
Nu ser man ännu mer fram immot nästa säsong och mer bankörning,(känns som vintern kommer kännas ovanligt lång)
Stort tack!

Stone Cold

Been there destroyed that
Gick med
2 Feb 2009
Hoj
Honda X11 Screaming Death edition Kawasaki GPZ-900 -86, Suzuki SV650 -01 Honda CBR1000RR -04 Repsol Dark Edition
Mista Gay you da man.:yoparty
Fan vad ball d va, trött så in i helvete bara:död
Dax att fixa september körning(arna):banana:banana

1. Stone Cold:D
2.Lillis:D

Tusen tack alla för idag:)

(När blir det körning nästa gång?:tråkad) :rolleyes:

dom kommer när du slutar fisa i Långsam grupp:tungan

Last edited:

kiloe

Ny medlem
Gick med
12 Feb 2010
Hoj
Honda cbr 600fs
Man får tacka för en helkul dag! Detta gjorde Mr. K bra ihopa med de andra instruktörerna och flaggisarna som såg till att vi andra fick kört! Bra väder fick vi ju med =)

Robz

Guest

Skönt att höra att det gått förhållandevis bra.
Ja, ditt nackskydd gjorde säkert nytta :tummenupp ...fler borde prova ett sådant...
Hojen klarade sig nog ganska bra, rampuckarna gjorde sitt jobb.

/Skamkärrepiloten

Till de 10-talet jag hann skruva fjädring på; Hoppas det inte blev sämre iaf... :krama
För egenstudier i ämnet rekommenderar jag http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=157610

Edit: Gött roddat Johan & VBK!!:tummenupp

Last edited:

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n

Bra att du klarade dig såpass bra:tummenupp

Ett Brace står på önskelistan speciellt efter i dag. Pratade med han som låg bakom dig och du tog nedslaget med hjälm och överkropp:rolleyes:

Hoppas du inte är lika öm som jag tror i morgon:krama

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...