Bankörning med UMCC 2005

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Hej på er.
Ursäkta att jag är inne och "fulskriver" på ert forum, men jag ville bara kolla om UMCC planerat/planerar några bankörningar inför 2005? Om så är fallet.... sätt gärna upp mig som 1:a reserv om ni inte får ihop tillräckligt med folk och ämnar plocka in utbölingar.
Lista isåfall också datumen så att det snarast går att genomföra en kalenderbrottning :)

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX12R -02 i delar
Sjävklart har vi tänkt hyra bana i sommar. Vi jobbar på det nu.Håll utkik lite närmare våren, så dyker det upp mer info. :tummenupp

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Jepp, körning har vi tänkt ha. Bara det klarnar med sommarens tävlingskalender så ska vi boka upp nån helg som inte krockar allt för mycket med nåt ERF eller liknande.

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Banåkning 2005

Hej! Jag är åxå med på reservlistan om den finns som 2:a eftersom :brinnerup flamekenneth verkar vara före.
MVH spammarmicke :tummenupp

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Har ni hittat nån bankörningshelg ännu? Racekalendern är ju spikad gällande både ERF och annat nu. Ta nån helg som inte krockar :)

Last edited:

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX12R -02 i delar
KennethN skrev:
Har ni hitatt nån bankörningshelg ännu? Racekalendern är ju spikad gällande både ERF och annat nu. Ta nån helg som inte krockar :)

Jodå, sista helgen i maj blir det.

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Vi kommer (som det nämts i en annan tråd) att bli av med vår hemsideserver. Den nya servern är snart klar och ska sedan hamna på sitt rätta ställe. Har inte satt upp nån anmälningsida ännu pga av den gamla servern ändå ska försvinna. Såfort vi bytt kommer det att gå att anmäla sig :tummenupp

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Mell skrev:
Jodå, sista helgen i maj blir det.
Va faan... Sista helgen i Maj krockar ju med Falkenberg. Har ni ingen koll på kalendrarna. Ta första helgen i Juni i stället :) Och Lördagen 28/5 krockar också med MC-Dagen här nere.

Last edited:

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KennethN skrev:
Va faan... Sista helgen i Maj krockar ju med Falkenberg. Har ni ingen koll på kalendrarna. Ta första helgen i Juni i stället :) Och Lördagen 28/5 krockar också med MC-Dagen här nere.

Den helgen var tyvärr inte ledig. Sista helgen i maj krockar inte med ERF å då fick det bli den.

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Jag tror att Ducatiklubben hyrt banan första helgen i juni.

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
RJ skrev:
Jag tror att Ducatiklubben hyrt banan första helgen i juni.
Coolt att du har koll. Jag trodde den helgen var ledig. Va synd :( Å Ducceklubben får man inte köra med om man inte kör Ducati. Jag kollade med dem förra året men de släpper inte in utomstående. Inte ens vid för lite folk.
Jaja, det blir körning bara två dar den veckan då. Måndag och Tisdag :)

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
KennethN skrev:
Coolt att du har koll. Jag trodde den helgen var ledig. Va synd :( Å Ducceklubben får man inte köra med om man inte kör Ducati. Jag kollade med dem förra året men de släpper inte in utomstående. Inte ens vid för lite folk.
Jaja, det blir körning bara två dar den veckan då. Måndag och Tisdag :)
Ja man försöker ju titta runt så mycket det går. Vill ju gärna försöka åka bana så mycket som möjligt, ja du vet hur det är... :tummenupp
Bra att du berättade om spagettiätarklubben inte tar in utomstående hade tänkt maila och fråga.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning