Bankörning med UMCC på Mittsverigebanan lör 16:e Augusti 400kr

Ouroboros

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 1198 -09. Yamaha R1-Touch Of Evil Edition
Ok, vad händer med VifferJockes plats som är bet och klar? vilken grupp var han inskriven i?

VifferJocke är inskriven i mellangruppen.
Så hans plats står alltså till förfogande till den första som tar den enligt honom själv. Hör av er till mig om att ni vill ha just hans plats. Första PM eller inlägg här gäller (klockslag).
Jag tycker dock att den som tar hans plats gärna bidrar med anmälningsavgiften till honom för att vara snäll. :tummenupp

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
CBR1000RR -08
VifferJocke är inskriven i mellangruppen.
Så hans plats står alltså till förfogande till den första som tar den enligt honom själv. Hör av er till mig om att ni vill ha just hans plats. Första PM eller inlägg här gäller (klockslag).
Jag tycker dock att den som tar hans plats gärna bidrar med anmälningsavgiften till honom för att vara snäll. :tummenupp

eller så gör ni som banåkning gör. när platserna är sålda så är dom sålda. Sen får man själv köpa/sälja mellan varandra.

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
Hehe. Tyvärr så har inte jag pratat med dig på telefon utan du måste ha pratat med Robert. Han sa att ni skulle bli fler, men jag ville ju gärna veta hur många också och vilka och vilken grupp.
Nu fick jag ju den infon så det är lugnt.

Betalar de på plats eller?

Ses vi på fredag eller lördag?
Tobias som jag anmälde till lugn grupp har sålt sin hoj så han kommer inte men vi andra kommer som planerat.

Ouroboros

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tobias som jag anmälde till lugn grupp har sålt sin hoj så han kommer inte men vi andra kommer som planerat.

Jag förstår inte hur man kan anmäla sig till en sak och sedan sälja den viktigaste komponenten för att utföra den grejen. :va :D

Till er som ska åka ner idag till Antjärn. Vi är just nu tror jag tre ekipage (bil & släp) som ska försöka komma från Umeå så tidigt som möjligt efter 16.00. Beroende på när alla slutar sina arbeten osv.
Fler som vill åka runt den tiden kan ju ringa mig eller Robert. Våra telenummer står i första inlägget.

Ouroboros

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag tar gärna VifferJockes plats!

Då sätter jag upp dig på hans plats i mellangruppen, men du kan ju ta kontakt med VifferJocke och göra färdigt med ersättning till honom.

Sture: Pm:a mig ditt telenummer osv.

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
Jag förstår inte hur man kan anmäla sig till en sak och sedan sälja den viktigaste komponenten för att utföra den grejen. :va :D

Till er som ska åka ner idag till Antjärn. Vi är just nu tror jag tre ekipage (bil & släp) som ska försöka komma från Umeå så tidigt som möjligt efter 16.00. Beroende på när alla slutar sina arbeten osv.
Fler som vill åka runt den tiden kan ju ringa mig eller Robert. Våra telenummer står i första inlägget.
Vi pitebor är inte riktigt som alla andra, nu ska jag iväg och lasta allt. Syns ikväll!

Får diskutera på banan om ni vill ha någon ersättning för att tobias hade bokat upp en plats.

Ses sen!

Ouroboros

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Vi har fått en inbetalning av en Erik Lindb på 550 kr. Men vi har inga fler uppgifter än så vad vi kan se.
Snälla hör av dig på telefon till mig eller Robert snarast.

Järven

Loch Ness
Gick med
14 Jul 2006
Hoj
GSX-R 1100-92(såld) Yamaha FZ1-S
Två saker som tillkommit till på lördag.

1. Vi kommer diskutera om en ihopslagning av långsam och mellangruppen och sen dela upp den gruppen i två mellangrupper. En lite långsammare och en snabbare.
Om det är ok för alla inblandade vill säga.

Slå ihop två grupper och sedan dela upp dom i två igen?:dummer

Sorry, jag fattar vad du menar men jag kunde inte låta bli!:7peta :D

Sture

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2007
Hoj
SÅLD!
Tackar och bugar UMCC för en grymt härlig dag:tummenupp Trevligt folk, bra väder och ingen vurpa:) Jag kan nog inte inte begära mer än så! Hoppas att det gick bra med er som inte prickade in mitt recept på en perfekt dag.

STORT tack till Xyron som gav mig väldigt användbara tips och råd! Nu är det bara och försöka slakta sekunderna nästa gång:yoparty

/Sture

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
CBR1000RR -08
Kul dag, synd bara att min broms slutade fungera och jag fick rulla runt i sanden lite. Direkt efter sprang jag och vilade lite i en närbelägen buske vilket tydligen skrämde upp endel bekanta ansikten. Ibland är människan irrationell. Till nästa körning ska jag se till att ta med mig lite mer fart.

/GP

Headhunter

Jonas Bergdahl
Gick med
18 Sep 2007
Hoj
Ducati 749 monoposto, Ducati Monster S4R
Jag vill tacka för en bra dag. Det var jag som körde en Ducati 749. Jag köpte den i förrgår så det var lite smekmånad idag. Jag försökte väl ratta runt bäst jag kunde.

Hoppas alla mår ok i Östersund och annorstädes.

Vi ses vad det lider på ännu en solig bit asfalt.

//Jonas

Till salu: Ducati Monster S4R 2004 Blå med vit stripe (finns bilder i mitt garage).

Last edited:

yiu-han

№23 Superbike
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
cbr1000rr
Kul dag, synd bara att min broms slutade fungera och jag fick rulla runt i sanden lite. Direkt efter sprang jag och vilade lite i en närbelägen buske vilket tydligen skrämde upp endel bekanta ansikten. Ibland är människan irrationell. Till nästa körning ska jag se till att ta med mig lite mer fart.

/GP

Säg som det är... Du va rädd att pnutz skulle komma och våldta dig som han brukar göra med folk i den kurvan.

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
Riktigt kul körning och kul att man kunde hjälpa en del på traven med deras körning. Nu har vi druckit öl på vägen hem till piteå från övik iaf.. så nu vankas utgång på krogen. Hur ska man hålla sig från att försöka diskutera spårval med alla fruntimmer där ute? :p

Hoppas vi ses nästa sommar, då blir det förhoppningsvis fler körningar och dessutom på egen hoj så man kan få lite fart med sig. 1.02.8 duger inte på en 10 år gammal hoj :tungan :tungan

Egglo

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
R1 -04
5 minuter bana, 6 timmar sjukhus blev summan av dagen.

En ordentlig highsider som jag hävde genom att blocka med huvet mot asfalten.
Summan av kardemumman blev ett gäng brytna revben, en lätt hjärnskakning och en cocktail av piller att leka med kommande veckorna.

Hojen: skrapad puck på gaffeln, skrapad puck motorfäste, skrapad puck på ramen o lite slipad fotpinne.. inget annat :p så det blev billigt iaf.

Ses nästa sommar :)

Speedy84

STENHÅRD MC
Gick med
12 May 2006
Hoj
GSX-R 1000-03 GSX-R 750(såld)
Vilken tur att det inte vart nått mer allvarligt. hoppas att du repar dig. Skulle ha bjudit dig på kaffe i depån, kanske hade gått bättre då. hehe hoppas att du repar dig.
5 minuter bana, 6 timmar sjukhus blev summan av dagen.

En ordentlig highsider som jag hävde genom att blocka med huvet mot asfalten.
Summan av kardemumman blev ett gäng brytna revben, en lätt hjärnskakning och en cocktail av piller att leka med kommande veckorna.

Hojen: skrapad puck på gaffeln, skrapad puck motorfäste, skrapad puck på ramen o lite slipad fotpinne.. inget annat :p så det blev billigt iaf.

Ses nästa sommar :)

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...