Hoztic
Alltid på väg mot nya mål
Kommer alla åt dom då, eller blir det bara internt för er?Jag kan packa ihop alla bilder och slänga upp på UMCC servern så kan alla tanka dom därifrån. Men det blir först imorn.
Kommer alla åt dom då, eller blir det bara internt för er?Jag kan packa ihop alla bilder och slänga upp på UMCC servern så kan alla tanka dom därifrån. Men det blir först imorn.
Kommer alla åt dom då, eller blir det bara internt för er?
Nu har jag äntligen fått tummen ur å lagt upp mina bilder också! Allt ligger på www.hoztic.se
Jag lägger bara en direktlänk till zip-filen...tyvärr så funkar det av nån anledning dåligt för mig att ta mig in på servern så jag måste nog åka förbi Ouroboros och tanka upp dom där.
Snygga bilder Christer!
Efter lång väntan så kommer länken till mina bilder:
http://www.umcc.nu/umcc/Mittsverige16aug1.zip
Filen är drygt 500Mb.
Ååå vad bra. Ska bli spännande att ladda ned när jag kommer hem från jobbet. Höll du på till 04.40 med att fixa uppladdningen?
Efter lång väntan så kommer länken till mina bilder:
http://www.umcc.nu/umcc/Mittsverige16aug1.zip
Filen är drygt 500Mb.
Tackar, det var jag som vinkade till den duktiga fotografentack! för ett bra jobb", Roligt o kolla bilderna, haha killen som vinka mitt i ett nerlägg var klockren. Tack till dig också ourobros
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |