Bankörning med UMCC på Mittsverigebanan lör 22:a Augusti 400kr

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Finns det någon vi kan kontakta på typ fredag kväll eller så för att få se status på platserna?
Just nu säger yr.no att det ska komma 21mm regn det dygnet så vi vill ha en roligare prognos innan vi bokar. :tummenupp

cha0s

Total galning?
Gick med
22 Oct 2003
Hoj
R6 med lila kåpor
Bestämmer ni er så sent så blir det att ringa mig på 070-3335362 så löser vi det

Ouroboros

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 1198 -09. Yamaha R1-Touch Of Evil Edition
Yr.no blir bara mer positiv för varje uppdatering som går. Vet det var samma visa när vi skulle på Deltaträffen. Yr sa mellan 20-30 mm regn per dag, det slutade med en liten skur ena dagen bara.

Om alla tänker soliga och glada tankar så blir detta strålande :Bugar

Lite info angående betalningar efter torsdag. Om ni gör en inbetalning till kontot från torsdag och framåt så kommer vi vilja se ett utskrivet kvitto vid incheckningen på lördag då pengarna förmodligen inte kommer hinna överföras till banken om ni inte själva har Nordea.
Vid absolut sista minuten bokning (från typ fredag) så är det bättre att ni tar med kontanter till incheckningen och då jämna pengar för att underlätta hanteringen för oss.

Annars för jag önska er en skitrolig dag på Mittsverigebanan och kör hårt åt mig också då jag personligen inte kan närvara :huvet

En sak till en Andre Ruut. Jag har en inbetalning med det meddelandet men ingen anmälan. Hör av dig via pm till mig om du ser detta :tummenupp

Last edited:

Ouroboros

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 1198 -09. Yamaha R1-Touch Of Evil Edition
Nu är yr.no betydligt mer positiv på lördagen än under tidigare dgr. Nu är det bara en liten skur på eftermiddagen. Ni ska se att innan lördag så är det strålande sol och alla som inte åker kommer att ångra sig :D

Vart är anmälningarna från Annie, Cissi och alla ni andra som ville ner då? :va

coolhero

go girl
Gick med
20 Oct 2008
Hoj
suzuki sv650s 2001
jag e tyvärr krasslig efter förra helgen spöregnskörning och tydligen oxå pank... jättetrist :(:huvet
Nu är yr.no betydligt mer positiv på lördagen än under tidigare dgr. Nu är det bara en liten skur på eftermiddagen. Ni ska se att innan lördag så är det strålande sol och alla som inte åker kommer att ångra sig :D

Vart är anmälningarna från Annie, Cissi och alla ni andra som ville ner då? :va

cha0s

Total galning?
Gick med
22 Oct 2003
Hoj
R6 med lila kåpor
Tyvärr så regnade det lite idag men det hindrade inte folk från att både köra fort och knäskrapa =)

Bifogat

• DSC_6139.jpg
    DSC_6139.jpg
    229.2 KB · Visningar: 78
  • DSC_6000.jpg
    DSC_6000.jpg
    216.9 KB · Visningar: 70
  • DSC_6080.jpg
    DSC_6080.jpg
    240 KB · Visningar: 73

Fjonas

Rullar med rasslande besticklåda...
Gick med
14 May 2009
Hoj
Ducati Streetfighter S -10, Kawasaki ZX10R -06
Tyvärr så regnade det lite idag men det hindrade inte folk från att både köra fort och knäskrapa =)

lite va väl en understatement...
aja, man fick prova på att köra bana en liten stund iaf :)

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Ja trist med regn, vi får hoppas det blir fler gånger med bättre väder. :tummenupp

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA