Bankörning med WEMI - Gelleråsen 8/7 eller 30/7

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Åsa skrev:
Om du hjälper honom (läs: sponsrar) honom med en del till däcken hjälper han dig säkert :cool:

Åsa, ibland visar du tecken på en oanad klok- och vishet. Jag förstår inte... :skrämd :D

XENOMORF

Men STANNA DÅ HÄSTJÄVEL!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Re: Re: ??

Åsa skrev:
Tack för upplysningen, men ser det lite mer som att Miinins racing school är mer lärande än en vanlig träning. Och om jag pallar så planerar jag att köra både den 8/7 samt på tränigen den 9/7.

Xeno, ska du du köra den 8/7 eller 9/7?

Vet inte, förmodligen behöver jag träningen men jag måste kolla med regeringen också, hon slår så hårt närt jag är olydig (aj aj..) :(

om jag kör så blir det den billiga varianten den 8:e.....

jiwe

Assumptions is the mother of all fuckups
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR1000
Åsa skrev:
Om du hjälper honom (läs: sponsrar) honom med en del till däcken hjälper han dig säkert :cool:

Skall jag sponsra ännu mer ? Har redan ordnat fram slicks till kraftigt subventionerat pris som ligger och väntar på honom. Apis är väl mer eller mindre fullsponsrad, kraschpuckar från Gustav, mek hjälp av Chrille, subventionerade däck osv. Listan kan göras lång. :D

Catman

Just for the fun of it.....
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
CBR600RR och VFR750F
Chrille skrev:
Praktiskt om du ska envisas med att kasta dig i depån :crash

Vadå???? :confused:
Jag kasta hojar i depån?? :notme
Har jag aaaaaaaaaaldrig gjort :D :D

Idag har jag hämtat ut mitt nya bromsgrepp så nu djävlar :finger väntar jag bara på en ny pulsgivare till hojen :gråta eftersom jaf lånade ut min den 29 till en kille som hade en hoj som åt upp små, snälla ,lånade pulsgivare.... :tummenupp :tummenupp

Har fått åka väldigt liten :fakta , väldigt trång :fakta och hysteriskt varvande VFR400R i en veckas tid nu :rock :rock

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
abstruse skrev:
Åsa, ibland visar du tecken på en oanad klok- och vishet. Jag förstår inte... :skrämd :D

Det är bara att vänja sig :cool: Vänta bara tills att kör om dig på banan. detta lär ju dröja länge....men iallafall ;)

Nå, kunde jag få webbadressen med mera info om Miinin körning herr Apis :whip

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
jiwe skrev:
Skall jag sponsra ännu mer ? Har redan ordnat fram slicks till kraftigt subventionerat pris som ligger och väntar på honom. Apis är väl mer eller mindre fullsponsrad, kraschpuckar från Gustav, mek hjälp av Chrille, subventionerade däck osv. Listan kan göras lång. :D

...nu saknas bara en glädjemätande Laptimer... :rolleyes:

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Snabbe_jag skrev:
Inte att det ska ta så lång tid :fakta

Nä, att varva mig måtte sannerligen gå ganska raskt. Man får vara tacksam så länge man inte får parkeringsböter och Jessica inte häcklar en till döds... :(

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Catman skrev:
Vadå???? :confused:
Jag kasta hojar i depån?? :notme
Har jag aaaaaaaaaaldrig gjort :D :D

Idag har jag hämtat ut mitt nya bromsgrepp så nu djävlar :finger väntar jag bara på en ny pulsgivare till hojen :gråta eftersom jaf lånade ut min den 29 till en kille som hade en hoj som åt upp små, snälla ,lånade pulsgivare.... :tummenupp :tummenupp

Har fått åka väldigt liten :fakta , väldigt trång :fakta och hysteriskt varvande VFR400R i en veckas tid nu :rock :rock

Vadårå? 400 varvar väl inget? 8000rpm vid 120km/h :rock

Jag vill också upp till åsen och brumma. börjar bli några år sedan sist. Det är själva sjuttsingen att det ska vara något så simpelt som jobb ivägen. :6surkart

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Catman skrev:
Ska jag ta med tavlorna så du får se fler motiv????
OM du var nöjd med Haga'n förståss???? :D

Jajemensan, den var jättefin. Ta gärna med några Rainey-tavlor, alltid kul att ha en tavla på Hero #1.

Palte

Hus, barn och när tid finns enduro.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gas Gas EC250 + YZ 250
Nä tyvärr

abstruse skrev:
Jag samkör med Palte, så vi får kolla med the Master of the Fulkawa.

Edit: Jag stammar...

Ni Får klara er utan mig. Måste tyvärr jobba, killen som brukar sköta mitt jobb när jag är ledig har semester hela Juli.

Eagle

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 525EXC -05
Jag ska också köra den 8/7, så nu behöver ni inte vara oroliga för att vara långsammast, för det är min plats :tummenupp
/Henrik

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Nån som ska övernatta från måndagkväll.....??? o har ni i såfall boende.... ??

Jag behöver sängplats...och vandrarhemmet har ju bommat igen..!! Dumt..!!!

Har inte kollat Lunedets camping än..!! Vill nån dela en stuga??

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Madhonda: mycket möjligt. Måste få klara besked från mina eventuella reskamrater först, sedan vet jag om vi ska övernatta eller inte.

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Vi kommer upp måndag kväll, Team Lilltösen + Boxer, men enligt planer bor vi hos bekanta. Om detta ändras hör jag av mig igen.

Åsa :hej

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...