Åsa skrev:Om du hjälper honom (läs: sponsrar) honom med en del till däcken hjälper han dig säkert
Åsa, ibland visar du tecken på en oanad klok- och vishet. Jag förstår inte...
Åsa skrev:Om du hjälper honom (läs: sponsrar) honom med en del till däcken hjälper han dig säkert
Åsa skrev:Tack för upplysningen, men ser det lite mer som att Miinins racing school är mer lärande än en vanlig träning. Och om jag pallar så planerar jag att köra både den 8/7 samt på tränigen den 9/7.
Xeno, ska du du köra den 8/7 eller 9/7?
Chrille skrev:Praktiskt om du ska envisas med att kasta dig i depån
abstruse skrev:Åsa, ibland visar du tecken på en oanad klok- och vishet. Jag förstår inte...
Åsa skrev:Det är bara att vänja sig Vänta bara tills att kör om dig på banan. detta lär ju dröja länge....men iallafall
jiwe skrev:Skall jag sponsra ännu mer ? Har redan ordnat fram slicks till kraftigt subventionerat pris som ligger och väntar på honom. Apis är väl mer eller mindre fullsponsrad, kraschpuckar från Gustav, mek hjälp av Chrille, subventionerade däck osv. Listan kan göras lång.
Snabbe_jag skrev:Inte att det ska ta så lång tid
Catman skrev:Vadå????
Jag kasta hojar i depån??
Har jag aaaaaaaaaaldrig gjort
Idag har jag hämtat ut mitt nya bromsgrepp så nu djävlar väntar jag bara på en ny pulsgivare till hojen eftersom jaf lånade ut min den 29 till en kille som hade en hoj som åt upp små, snälla ,lånade pulsgivare....
Har fått åka väldigt liten , väldigt trång och hysteriskt varvande VFR400R i en veckas tid nu
abstruse skrev:Nu har jag också anmält mig till WEMI:s körning 8/7.
McB skrev:Jag också!
Catman skrev:Ska jag ta med tavlorna så du får se fler motiv????
OM du var nöjd med Haga'n förståss????
abstruse skrev:Jag samkör med Palte, så vi får kolla med the Master of the Fulkawa.
Edit: Jag stammar...
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |