Bankörning Mittsverigebanan 2006 med banåkning.nu

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Ort
Sundsvall/Kovland
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
KennethN skrev:
Redan nu kan ni anmäla er till bankörning på Mittsverigebanan säsongen 2006.
Kontakta grabbarna på http://www.banåkning.nu

Betade just 1600 för 4 heldagar till våren 25-26 maj och 5-6 juni. Äntligen lite gladare miner nu, Faan snart äre dags. Inte kul att bara "torråka" i garaget. Tänk att gud finns ändå. :Bugar
JO nån som har nåt däckuppslag? :tummenupp
 

wza

Guest
så nu har man betalat för 2 fina dar. ( 7- 8 juli ) nu hoppas man bara på bra väder och att man håller sig på banan :)
 

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Ort
Sundsvall/Kovland
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Försöker jag åxå den 7-8 juli, de äju bara sommar en gång om året. Om nån behöver nya däck så tar jag med "flongnya" Pirelli slicks sc2 "grön" 190/55/17 för 1300kr/st har även begat åxå. :tummenupp

wza skrev:
2269680 så nu har man betalat för 2 fina dar. ( 7- 8 juli ) nu hoppas man bara på bra väder och att man håller sig på banan :)
 

wza

Guest
750-R skrev:
2270095 Försöker jag åxå den 7-8 juli, de äju bara sommar en gång om året. Om nån behöver nya däck så tar jag med "flongnya" Pirelli slicks sc2 "grön" 190/55/17 för 1300kr/st har även begat åxå. :tummenupp


jasså de var då inte dåligt. ska titt mig runt och se om jag har några kr över :)
 

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Ort
Sundsvall/Kovland
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Lite konstigt ändå, att inte fler är med och åker. Det äju ingen tävling, man åker bara i sitt tempo med folk som åker ungefär lika fort. Pratar en massa skit emellan passen och pustar ut, pissar ut en massa adrenalin. Har hur kul som helst. Det äju här på banan som det går att använda grejerna. Vad jag vet äre just ingen som ångrat sig att de provat åka bana.
 

booser82

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2006
Ort
Sundsvall
Hoj
CBR 954rr, RMK VerticalEscape 800, Scania V8
750-R skrev:
2271422 Lite konstigt ändå, att inte fler är med och åker. Det äju ingen tävling, man åker bara i sitt tempo med folk som åker ungefär lika fort. Pratar en massa skit emellan passen och pustar ut, pissar ut en massa adrenalin. Har hur kul som helst. Det äju här på banan som det går att använda grejerna. Vad jag vet äre just ingen som ångrat sig att de provat åka bana.


Ja jag hade gärna kommit men det är ju en jäkligt dum helg "Gatufesten" :huvet . Synd hoppas det blir nåt mer i sommar.
 

GasLars

www.hmck.se
Gick med
17 Dec 2005
Ort
Hudiksvall
Hoj
R1 -13. wr250f -15
750-R skrev:
2271422 Lite konstigt ändå, att inte fler är med och åker. Det äju ingen tävling, man åker bara i sitt tempo med folk som åker ungefär lika fort. Pratar en massa skit emellan passen och pustar ut, pissar ut en massa adrenalin. Har hur kul som helst. Det äju här på banan som det går att använda grejerna. Vad jag vet äre just ingen som ångrat sig att de provat åka bana.


Jag hade gärna kört men vi ska till Monzta banan på Lör och prova den.

Ja visst är det konstigt att inte fler provar att köra på banan det är ju både ROLIGT och LÄRORIKT :banana

//Lars
 

wza

Guest
750-R skrev:
2271422 Lite konstigt ändå, att inte fler är med och åker. Det äju ingen tävling, man åker bara i sitt tempo med folk som åker ungefär lika fort. Pratar en massa skit emellan passen och pustar ut, pissar ut en massa adrenalin. Har hur kul som helst. Det äju här på banan som det går att använda grejerna. Vad jag vet äre just ingen som ångrat sig att de provat åka bana.


ja de kan jag hålla med om. :D allt runt omkring är ju minst lika roligt som att köra...eller ja nästa
 

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
BMW S1000RR -2015
Jag hade ju varit självklar om jag hade varit hemma, men vi skall köra Scandinavian Open i Alastaro till helgen så jag kan inte närvara. Det kommer att bli stentufft för finnarna kör fort som faan.
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top