Sjukt dåligt drag i denna tråden numera!
Inte någon som ska köra bana i år eller?
Ingen som har något att skryta med? inga personbästa eller omkörningar av teamkompisar?
Mantorp 28-29 någon?
Är det några mer som ska till Sviesta?
Vem ska du var depå åt?Jag ska förhoppningsvis dit som hjälpreda/putsbög/depåflicka. Så jag kan hålla en tumme för dig i rejset
JAg har bara kört en körning på falken i år och det var årets första körning på nya hojen. Tog inga tider men det gick inte fort.
Har kört 3 dagar på Anderstorp och har börjat hitta rätt på hojen. Efter en liten mekanikermiss så släppte en pinbult från drevet just när jag la i 6an på rakan och svarvade bort en del av svingen samt slog av "hjulbuts justerarhållaren" detta är åtgärdat och jag är sjukt sugen på Falkenberg för att se om det kan bli några PB.
/ Oskar
Bidde det nån tid på Anderstorp då?
har inte kört så mycket på anderstorp. Körde erf 6 där i höstas på en hoj som jag endast hade provat där i 20 minuter. bästa tid på erfet var 1.56.
på träning i år med nya hojen har jag kört som bäst 1.48 så det är på väg åt rätt håll i alla fall. Skulle behöva någon som är lite snabbare att hänga på.
Falkenberg har jag svårt för och har som bäst kört 0.54 och sedan vurpa jag Men det var med min gamla r1 r6an är mycket goarer på bana och jag tror att jag ska komma ner en bit. Ska ligga under 50 när sesongen är över i alla fall.
Mål för i årär Falken under 50
Anderstrorp 1.44
Gälleråsen 1.14 (har kört 1.17.85)
Någon mer som har mål att slå?
Vad borde jag kunna presstera på mantorp om man ser till mina 1.48 på Torpet?
MVH Oskar
har inte kört så mycket på anderstorp. Körde erf 6 där i höstas på en hoj som jag endast hade provat där i 20 minuter. bästa tid på erfet var 1.56.
på träning i år med nya hojen har jag kört som bäst 1.48 så det är på väg åt rätt håll i alla fall. Skulle behöva någon som är lite snabbare att hänga på.
Falkenberg har jag svårt för och har som bäst kört 0.54 och sedan vurpa jag Men det var med min gamla r1 r6an är mycket goarer på bana och jag tror att jag ska komma ner en bit. Ska ligga under 50 när sesongen är över i alla fall.
Mål för i årär Falken under 50
Anderstrorp 1.44
Gälleråsen 1.14 (har kört 1.17.85)
Någon mer som har mål att slå?
Vad borde jag kunna presstera på mantorp om man ser till mina 1.48 på Torpet?
MVH Oskar
Då var man anmäld till Sviesta
Samma här
Har du kört där innan?
nope!
varit där å tittat bara.
Smal men ser rätt rolig ut nu när den är ombyggd
blir det bara vi som ska försvara GBG rykte
När var hur varför och vad kostar det??
/ Oskar
Hmm.... Tåls att tänkas på känns som rätt mycket åka för pengaran.
Finns det möjlighet till träning där innan ? hade nog behövt lära mig hitta runt innan man anmäler sig till första sprintracet =)
/Oskar
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari