Bankörning & RR

Lawner

#35 SST600 - 2010
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ktm Exc 300 - 11 Enduro
Jag ska ner iallafall, ska bli spännande... har ju inte kört där förr så man får ju hoppas på att kvala in.

Ska du ner?

Jupp samma för mig. Hoppas på att man kvalar in har inte heller kört den banan ska bli kul som fan med ny bana.

Syns där

FARFAR

Tittar på 2012!
Gick med
8 Aug 2004
Hoj
2 st ZX 10-09 Race
Jag skall oxå ner till knutstorp.

Första gången för mig med, men det skall nog gå bra :tummenupp

Vi syns där!

Lawner

#35 SST600 - 2010
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ktm Exc 300 - 11 Enduro
Rookie 600 kommer bli riktigt tight!

det är 43 st anmälda och 32 till start. Förhoppningsviv skiter väll några som är anmälda men ännu inte betalat i allting när dom ser hur många som är anmälda. Kanske så vurpar några bort sig på torsdag eller fredag.

/Oskar

FARFAR

Tittar på 2012!
Gick med
8 Aug 2004
Hoj
2 st ZX 10-09 Race
Rookie 600 kommer bli riktigt tight!

det är 43 st anmälda och 32 till start. Förhoppningsviv skiter väll några som är anmälda men ännu inte betalat i allting när dom ser hur många som är anmälda. Kanske så vurpar några bort sig på torsdag eller fredag.

/Oskar

ja några vurpar nog bort sig.

Finns det några anmälningslistor för 600/1000, jag har inte hittat några.
Om man hittar kan man ju jämföra med andra race tex LMS, och se
hur dom andra körde där.
Om jag har fatta det rätt så blir det ju bara ett träningspass på fredagen,
man får lära sig snabbt:tummenupp .

Lawner

#35 SST600 - 2010
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ktm Exc 300 - 11 Enduro
:confused:
ja några vurpar nog bort sig.

Finns det några anmälningslistor för 600/1000, jag har inte hittat några.
Om man hittar kan man ju jämföra med andra race tex LMS, och se
hur dom andra körde där.
Om jag har fatta det rätt så blir det ju bara ett träningspass på fredagen,
man får lära sig snabbt:tummenupp .

Det är ju tre halvtimmespass på schemat.

banan tar 40 pers och rookie 600+ 100 är ca 70 pers. hade ju varit bra med 3 st 15 minuters pass i så fall.

Vi får se på fredag hela dagen kanske regnar bort.

FARFAR

Tittar på 2012!
Gick med
8 Aug 2004
Hoj
2 st ZX 10-09 Race
:confused:

Det är ju tre halvtimmespass på schemat.

banan tar 40 pers och rookie 600+ 100 är ca 70 pers. hade ju varit bra med 3 st 15 minuters pass i så fall.

Vi får se på fredag hela dagen kanske regnar bort.

Jag hade missat att de var 3 pass trodde de va 2.

Men hur funkar det, kö ut på banan el?

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Jag hade missat att de var 3 pass trodde de va 2.

Men hur funkar det, kö ut på banan el?

Till kvalet har de delat upp 600 i två grupper iallafall. På träningen och kval har de sagt att alla ska få köra lika mycket, de hade dock inte ändrat på uppdelningen på fredagsträningen i det reviderade schemat som kom på mailen idag.

Lawner

#35 SST600 - 2010
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ktm Exc 300 - 11 Enduro
Jag har inte fått något reviderat schema.

Min anmälining hade inte kommit med, skickade den med post (svemoblankett) fick även luskat ut att dom som är serieanmälda är automatiskt anmälda till racet om dom inte har avanmält sig. så förhoppningsviv är vi max 32 som kommer eller det är väll ok med några fler men det kan bli jobbit att kvala ut 11 pers när man inte har kört banan förut.

vet att vissa är där och tränar i dag verkar ju som att dom har vädret med sig i alla fall.

Ska bli kul att köra i alla fall kanske snäpper man upp konsentrationen super mycket när det handlar om att köra eller inte köra.

Syns där / OSkar

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
Jag har inte fått något reviderat schema.

Min anmälining hade inte kommit med, skickade den med post (svemoblankett) fick även luskat ut att dom som är serieanmälda är automatiskt anmälda till racet om dom inte har avanmält sig. så förhoppningsviv är vi max 32 som kommer eller det är väll ok med några fler men det kan bli jobbit att kvala ut 11 pers när man inte har kört banan förut.

vet att vissa är där och tränar i dag verkar ju som att dom har vädret med sig i alla fall.

Ska bli kul att köra i alla fall kanske snäpper man upp konsentrationen super mycket när det handlar om att köra eller inte köra.

Syns där / OSkar

Finns väl ingen serieanmälan annat än för SO (Falken & Gelleråsen)?

Lawner

#35 SST600 - 2010
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ktm Exc 300 - 11 Enduro
Finns väl ingen serieanmälan annat än för SO (Falken & Gelleråsen)?

Åfan då har jag fattat fel!

I vilket fall som helst så är det möjligt att några som anmält sig och inte betalat ännu skiter i det när det är många anmälda och vädret ser ju ut att bli riktigt kass.

MVH Oskar

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
Åfan då har jag fattat fel!
Inte nödvändigtvis, det kan lika gärna vara jag som fattat fel. På www.roadracing.se tror jag inte det går att serieanmäla sig.

Edit: När jag ringde ner förra veckan var det 40 anmälda i R600 och då sa de att det fortfarande skulle vara öppet för de som anmäler och betalar på plats, typ danskar och andra utsocknes.

Last edited:

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Grattis Showtime till tredje platsen om jag har fattat det rätt grymt kört mannen :tummenupp :tummenupp

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Ja grattis till David, du körde ju grymt bra :) !

Christian körde ockå stabilt,grattis till poängplats :tummenupp tittade på racet samtidigt som jag slet ner mitt tält i raseri och bitterhet. Om jag ändå kunde vart lika taggad ute på banan som när jag packade ihop.

Fattar inte varför jag inte taggade till, nu vet jag iallafall att man inte kan köra race och lukta på blommorna samtidigt, min bästa varvtid på racet var 2,5 sekunder långsammare än på kval. Tror nog att kvalvurpan satt kvar i huvet. Nu ska jag gräva ner mig en stund :huvet

Lawner

#35 SST600 - 2010
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ktm Exc 300 - 11 Enduro
Ja grattis till David, du körde ju grymt bra :) !

Christian körde ockå stabilt,grattis till poängplats :tummenupp tittade på racet samtidigt som jag slet ner mitt tält i raseri och bitterhet. Om jag ändå kunde vart lika taggad ute på banan som när jag packade ihop.

Fattar inte varför jag inte taggade till, nu vet jag iallafall att man inte kan köra race och lukta på blommorna samtidigt, min bästa varvtid på racet var 2,5 sekunder långsammare än på kval. Tror nog att kvalvurpan satt kvar i huvet. Nu ska jag gräva ner mig en stund :huvet

Gör det så syns vi på gälleråsen!

Där ska jag i alla fall se till att kvala in! Jävla skit med regnkval i vårt andrakval körde i o f s bra i regnet med 1:20. 9 sekunder långsamare än i torrt.
Nästa år då jävlar ska knudan (dom säger så i skåne) få smaka.

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Gör det så syns vi på gälleråsen!

Där ska jag i alla fall se till att kvala in! Jävla skit med regnkval i vårt andrakval körde i o f s bra i regnet med 1:20. 9 sekunder långsamare än i torrt.
Nästa år då jävlar ska knudan (dom säger så i skåne) få smaka.

Det blir inget gälleråsen för mig, jag ska erf:a på knutstorp samma helg. Jag ska besegra den banjäveln :gnissla

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa