Bankörningar på Anderstorp 2007!

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
kan ju kanske ta folk med A licens i en grupp o folk med B licens i en om det går...

Risken är att sånna grupper blir mycket ojämna efter som dom flesta som har anmält sig är B-förare tror inte det rä någon fara anderstorp är bred och fin :)

*Superlight*

Aldrig mer ett BERIK skinnställ!!!
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 985SL, 854R, 1098 CORSA
kan ju kanske ta folk med A licens i en grupp o folk med B licens i en om det går...

Tror inte det löser problemet rakt av..., A licens i sig själv säger ju inget om hur snabb man är på precis Anderstorp...

Kanske bättre att maila de anmälda och fråga hur stor erfarenhet man har av banan, men som sagt.... det är en stor och bred bana, så det borde ju inte bli några jätteproblem

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000

Blir ingen stor grupp isåfall för a-licens. Verkar som att det är mest b-förare.

Tror inte det löser problemet rakt av..., A licens i sig själv säger ju inget om hur snabb man är på precis Anderstorp...

Kanske bättre att maila de anmälda och fråga hur stor erfarenhet man har av banan, men som sagt.... det är en stor och bred bana, så det borde ju inte bli några jätteproblem

Erfarenhet av bankörning i en licensgrupp? Har man licens förutsätter jag att man har koll på de elementära grejorna, tempot är det man är där för att träna upp.

Last edited:

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RSV4 Factory
Blir ingen stor grupp isåfall för a-licens. Verkar som att det är mest b-förare.

Erfarenhet av bankörning i en licensgrupp? Har man licens förutsätter jag att man har koll på de elementära grejorna, tempot är det man är där för att träna upp.

Det var 3 år sedan jag körde på A-torp, men jag lovar att inte vara ivägen. Kan köra med dummerjönsmössa, så ni ser mig var jag än är.

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Jag vet om att jag är långsam, snigel jämfört med vad folk på större hojar kommer att vara. Jag har inget problem med att bära orangeväst för att synas.

*Superlight*

Aldrig mer ett BERIK skinnställ!!!
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 985SL, 854R, 1098 CORSA

Som jag skrev så menade jag erfarenhet av Anderstorp, inte generellt...

Jag är själv långt ifrån en stjärna på roadracing, men jag vet att bara för att man har licens så innebär det inte att man har koll på vad man gör(= alla blir ju godkända vid licenstagning), har sett det flera gånger på de hittils 2 racen jag kört...

Det var 3 år sedan jag körde på A-torp, men jag lovar att inte vara ivägen. Kan köra med dummerjönsmössa, så ni ser mig var jag än är.

Tar på mig mössan jag med :D

Last edited:

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Nu är hälften av platserna betalda och klara, nästa helg kommer bekräftelser att skickas ut till alla som betalat. Anmälningar finns på cirka 20 platser som inte är betalda ännu, kom ihåg att det är betalningsdatumet som gäller om det blir fullt.

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Nu är bekräftelserna utskickade. Om allt fungerat, vill säga:gnissla

Ni som inte betalat, kom ihåg att om det blir fullsatt är det datumet för betalningen som gäller som anmälningsdatum.

Ducati Girl

We are All Aliens... BOTT#6, REC#127
Gick med
28 Dec 2004
Hoj
Ducati 848-08, Ducati 748S, Ducati 750SS
Nu är bekräftelserna utskickade. Om allt fungerat, vill säga:gnissla

Ni som inte betalat, kom ihåg att om det blir fullsatt är det datumet för betalningen som gäller som anmälningsdatum.

Bekräftelse mottagen, tack! :tummenupp

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Vore tacksam om fler kunde svara här i tråden att dom fått bekräftelsen, vet inte om jag lyckats med massutskicket:huvet

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024