Danne_Smedjan
Ny medlem
Knutstorp bokat för min del nu på måndag 8/7 med SMC, någon mer som ska dit härifrån?
Knutstorp bokat för min del nu på måndag 8/7 med SMC, någon mer som ska dit härifrån?
Hmm intressant, börjar min semester på måndag och har inget planerat. Hur tar du dig ner? Släpkärra eller tar du hojen ner?
Jag kommer ta hojen på en kärra, storlek med ett thuleskåp, finns plats för fler hojan tänker jag
Fanns gott om platser kvar såg jag.
Detta är min första bankörning och kommer köra steg 1 nu på måndag
Jag har tänkt slagga hos en polare i Halmstad, men vill du haka på så kan vi sticka tidigt på morgonen istället, incheckning var 07,00-07,30 i Knutstorp, tar ca 2-2,5h dit med släp från mig i Skillingaryd. Sticker vi ca 04,30-05,00 är det lugna puckar.
Jag har hört mig för lite och en del menar på att det är Sveriges roligaste bana..
Det blir jäääkligt segt att köra en hel dag på bana om man ska upp vid 4, jag har problem att gå upp vid 7 för att komma till jobbet .
Ska kolla runt efter ett vandrarhem så åker man ner på söndag eftermiddag/kväll.
Typiskt att man måste byta belägg och drivpaket på hojen annars är man allt sugen på att ge sig ner, har semester med på måndag. Drivpaketet landar nog inte förens tidigast Fredag.
Det är jag väl inte helt oäven till Kågeröds värdshus såg trevligt ut..
Knutstorp har fina stugor på banområdet 900kr vill jag minnas plats för 4pers !
Det håller garanterat SMC steg 1. Tjöööör
Jag hade åkt direkt om jag vart ledig. 12arbetsdagar kvar..
Funderar starkt på de, sugen som fan.
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |