du hade inte varit långsammast på banan. Var ju några därute som knappt hade styrfart och med tanke på alla vurpor så var det dyra varv i kväll :-(...antar att man skulle vara farlig...
Får bli någon SMC kurs först
du hade inte varit långsammast på banan. Var ju några därute som knappt hade styrfart och med tanke på alla vurpor så var det dyra varv i kväll :-(...antar att man skulle vara farlig...
Får bli någon SMC kurs först
du hade inte varit långsammast på banan. Var ju några därute som knappt hade styrfart och med tanke på alla vurpor så var det dyra varv i kväll :-(
Lite kvar av årets säsong också ju. Inte köra nåt i år?Nu blir det att ladda upp inför 2013 då ska det pangas ordentligt!!!
Måste bara fylla på med lite synpunkter (med risk för att bli idiotförklarad) med tanke på hastighet och långsamma åkare.
Jag som är väldigt novis och gör väldigt få omkörningar på A-torp känner att en del av de snabba åkarna "skiter i" vilken typ av omkörningar det görs. OBS! Jag förstår att med erfarenhet, vana och fart i kroppen känns väl inte omkörningarn "vilda" för er, MEN för mig som är nybörjare blir det väl tight ibland.
Det jag efterfrågar är lite mer avstånd i sidled vid omkörningar, ni som verkligen kan detta med bana behöver ju inte slicka mina sidokåpor. Tänk er in i situationen för den som blir omkörd, nybörjare och en superraket 30 cm från armbågen!!!
Sen håller jag med K-man, det var många vurpor i Anderstorp i tisdags!
Väl mött nästa år!
Sugna på att dra ihop ett gäng för nästa Fiver ? Det är ju nästa Tisdag på Anderstorp.
Jag är toksyyygen!
Om allt går som det ska med vädret o frugans jobb så tänkte jag o en annan polare åka, han kör ojag fotar. Jag tänkte också lånasläp på jobbet så det kan finnas plats för en till hoj .
Nice!
Hade tänkt köra hojjen dit annars, men kärra tackar jag ju inte nej till =)
Vi får se helt enkelt!
Om ni som åker kärra ner har möjlighet att ta med en jeepdunk med 95-98 oktanigt så skulle det uppskattas. Det brukar kunna gå åt en hel del soppa där om det inte blir rödflaggat så mycket och om ni tar med så slipper jag tanka i A-torp på väg ner
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|