Gatdäck är byggda för stora temperaturskillnader men ge det ett halvt varv extra innan du pangar på och när jag körde i tisdags släppte jag inte ut lika mycket luft. Jag körde på 2,2 kg ungefär (isf 1,9). Du kanske ska ha 2 hg mindre än vanligt bara
Jag är helt ny på detta med asfalt, men har kört på Anderstorp en gång och det var bland det roligaste jag gjort
Nu till 2013 hoppas jag det ska bli en del bankörning
Jag är helt ny på detta med asfalt, men har kört på Anderstorp en gång och det var bland det roligaste jag gjort
Nu till 2013 hoppas jag det ska bli en del bankörning
Mantorp är min favoritbana så denna får man ta och fundera lite på. Kan man boka bara 2a maj? Det är en stor skyttetävling 1a maj
En kompis som var med på Thanksgivingfirandet i helgen jobbar som flygtekniker i Lugano i Schweiz. Han har 8 mil till Monza och kör själv sin MV Agusta Brutale på bana ibland. Han skulle kolla upp bandagar där nere. Hade varit riktigt läckert att köra Monza med Gixxern
They call it La Pista Magica - the magic race track - and as soon as you arrive in the old royal park at Monza you know why. The ghosts are there in the woods. The buildings talk of legends and of heroes, of great races and
shocking accidents. Of all the racing tracks in the world this is the one to visit for it the embodiment of the joy and thrill that is always in the background when racing people gather.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|