Bankörningsförsök 4. september

Gry

Ny medlem
Gick med
11 Feb 2009
Hoj
Gsxr 750 -06
Jag röstar på Lördag! Kan inte fixa ledigt på fredagen!! Och på lördagen ser det ju ut som att det finns större chans att man slipper regn!

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Funkar nog på lördag åxå, bara vi slipper regnet. Skaka fram mera folk, fråga på navet, kanske nån faster åxå vill köra.:tummenupp

Mister P

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2009
Hoj
2008 Kawasaki ZR10-R
Vi måste vara minst 30 personer för att kunna boka en lördag för 500,- kr per skalle. Och då menar jag inte 30 interessenter utan 30 stycken som står där på lördag morgon men stålarna i handen. Jag har fullaste förståelse för problemet med fredagsåkningen, eftersom jag själv jobbar natt och skulle få i bästa fall typ 2 timmars sömn .....

Så farligt är det väl inte. 7350 vs 10500 om man bokar sista minuten. Dessutom är det säkert fler som kan och slipper ta semester.

Tyvärr gäller last-minute rabatten endast fram till 4. september. Banan skulle alltså kosta 14.000,- plus moms på en lördag

Last edited:

750-R

Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Enligt yr.no Fredag

Ser ju inte så illa ut. Fm. ingen nederbörd, em. regnskurar 2.7mm regn.
smhi säger inget regn under dagen bara mellan 00-06 på natten.

Last edited:

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Som det ser ut nu så är vädret rätt bra, men däremot så är deltagandet för lågt.

Så om vi inte får in mer folk så kan inte vi ta risken för att köra, tyvärr. Vi har inte råd att gå back på en sån här sak.

Man måste som räkna med att folk kanske inte dyker upp när man inte tagit in betalning på förhand.

Pink_panther samt gargamel har dragit sig ur, så vi står med enbart 2 man ur klubben.

1. Ricken
2. Christian
3. -----
4. Dane
5. Stefan Johansson
6. KennethN
7. PeZon
8. 88
9. 750-R
10. Fastpower
11. Anze (Andreas Z)
12. siNus
13. Foci
14. Phoenix69
15. Fredrik H
16. ICEbreaker

Skeptisk!

Energisnål
Gick med
8 Jan 2005
Hoj
ZX 6a , KX250
Banåka

Hej där nere i södern!
Vi är ett gäng från Umeå på ca 8-10pers som är sugen att hyra bana fredagen den 11/9 så ifall att det skiter sig nu i helgen för er med underlaget så föreslår jag ett samordnande av styrkorna.

/Pär

Som det ser ut nu så är vädret rätt bra, men däremot så är deltagandet för lågt.

Så om vi inte får in mer folk så kan inte vi ta risken för att köra, tyvärr. Vi har inte råd att gå back på en sån här sak.

Man måste som räkna med att folk kanske inte dyker upp när man inte tagit in betalning på förhand.

Pink_panther samt gargamel har dragit sig ur, så vi står med enbart 2 man ur klubben.

1. Ricken
2. Christian
3. -----
4. Dane
5. Stefan Johansson
6. KennethN
7. PeZon
8. 88
9. 750-R
10. Fastpower
11. Anze (Andreas Z)
12. siNus
13. Foci
14. Phoenix69
15. Fredrik H
16. ICEbreaker

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Hej där nere i södern!
Vi är ett gäng från Umeå på ca 8-10pers som är sugen att hyra bana fredagen den 11/9 så ifall att det skiter sig nu i helgen för er med underlaget så föreslår jag ett samordnande av styrkorna.

/Pär
Det låter lysande det. :tummenupp

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Nej, vi skiter i fredag, det är inte ekonomskt genomförbart för oss just nu.

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Jag röstar på Lördag! Kan inte fixa ledigt på fredagen!! Och på lördagen ser det ju ut som att det finns större chans att man slipper regn!

Men OM vi kör på Lördag ???.......:va

Vi måste vara minst 30 personer för att kunna boka en lördag för 500,- kr per skalle. Och då menar jag inte 30 interessenter utan 30 stycken som står där på lördag morgon men stålarna i handen. Jag har fullaste förståelse för problemet med fredagsåkningen, eftersom jag själv jobbar natt och skulle få i bästa fall typ 2 timmars sömn .....

Tyvärr gäller last-minute rabatten endast fram till 4. september. Banan skulle alltså kosta 14.000,- plus moms på en lördag

Jag håller med er allihop.. :)
Men är det verkligen helt omöjligt att få ihop 30pers till på Lördag den 5:e September:va Fredag ser ju ändå ut att bli bortregnad så den dagen hade ju ändå gått bort. Fast man kan ju aldrig vara säker när det gäller vädret så det är ett lotteri.
Med alla som brukar vara intresserade av att köra bana så borde det inte vara nån omöjlighet att få ihop en sådan körning tycker jag, om alla hjälps åt att jaga folk. Minst 30pers på listan för att körningen skall bli av och 500:-/huve. Blir vi fler så blir det billigare. I så fall får anmälan bli bindande (men alltså minst 30pers) och man får stå vid sitt ord och betala eller en kompis får lägga ut pengarna även om man inte kommer. Annars gängstryk. Skitenkelt. Vad tror ni? Är det genomförbart att ta omtag för körning på Lördag?

750-R

Gick med
26 Jun 2003
Hoj
Jag håller med er allihop.. :)
Men är det verkligen helt omöjligt att få ihop 30pers till på Lördag den 5:e September:va Fredag ser ju ändå ut att bli bortregnad så den dagen hade ju ändå gått bort. Fast man kan ju aldrig vara säker när det gäller vädret så det är ett lotteri.
Med alla som brukar vara intresserade av att köra bana så borde det inte vara nån omöjlighet att få ihop en sådan körning tycker jag, om alla hjälps åt att jaga folk. Minst 30pers på listan för att körningen skall bli av och 500:-/huve. Blir vi fler så blir det billigare. I så fall får anmälan bli bindande (men alltså minst 30pers) och man får stå vid sitt ord och betala eller en kompis får lägga ut pengarna även om man inte kommer. Annars gängstryk. Skitenkelt. Vad tror ni? Är det genomförbart att ta omtag för körning på Lördag?

Ja jag är sugen , som flickan sa. Lördag får det bli då men det äju snart så skynda pådå lite va. Åsså åker vi med umepoijka den 11 vare va, scary datum nineeleven å åka på. BARA DET BLIR NÅNTING ÅKT.:gnissla Posta typ överallt, ring alla.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Lördag går bort för mig, har anat bokat då.
Då ryker förmodligen christian med tror inte han åker själv ner.

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Tänk om det kunde se ut så här :) Sammanslagning av listorna på de som också körde förra fredan. Det är lätt att få ihop 30pers om alla är på :tummenupp

1. Ricken
2. Christian
3. -----
4. Dane
5. Stefan Johansson
6. KennethN
7. PeZon
8. 88
9. 750-R
10. Fastpower
11. siNus
12. Foci
13. Phoenix69
14. Fredrik H
15. ICEbreaker[/QUOTE]
16. Carpe Diem
17 Sundelin
18 VTR-Daniel
19 Bert-Ola
20. OCAB
21. OCAB
22. Gulleplutt
23. Berkasson
24. Jocke E
25. Valle
26. Mamma
27. Re^Spect
28. ThomasS
29. Thomas

Lägger vi till de 10pers från Umeå + allt annat folk som också gillar att köra bana så kör vi snart gratis :)

Last edited:

BASH

WTF !!!!
Gick med
22 Jan 2005
Hoj
Molekyl Edition 1.3 är på väg att bli omolekylerad
Tänk om det kunde se ut så här :) Sammanslagning av listorna på de som också körde förra fredan. Det är lätt att få ihop 30pers om alla är på :tummenupp

31. PirreR1

Lägger vi till de 10pers från Umeå + allt annat folk som också gillar att köra bana så kör vi snart gratis :)

Du om någon borde väl veta att nr 31 inte kan köra då :tungan

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Du om någon borde väl veta att nr 31 inte kan köra då :tungan
Tänkte inte så långt :huvet Ändrat. Fast det är bara en exempellista. Jag ville bara visa att det finns folk som gillar att köra bana. Sen skall ju alla kunna komma lös etc.

750-R

Gick med
26 Jun 2003
Hoj
får vi ihop ett gäng eller, ska man kanske anmäla sig till nån schack-kurs eller nåt annat helvetiskt:ätapiller För faan snart sista chansen:gnissla

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0