Fluffig
Vill men kan inte
CorbenDallas skrev:Tyvärr måste jag meddela att du inte kan skylla på hojen. Det har Flemming förstört för dig. Han kör en orange dito och det går minsann undan!
Träning ger färdighet, så är det bara. Det är ju dessutom så jäkla kul!
Du har insett att du avskaffat behovet av grön grupp va? Som du märker behövs dom bara efter intron.
Haha
Flemming har nog dopat sin hoj eller så har jag dopat ner min med några extrakilo ehhh "exrautrustning" . Fast nu varvar jag den lite mer än innan så jag har lite mer vrid i den. Annars kan jag alltid skylla allt på att jag är kvinna (läs tant) det gör jag på jobb så det går nog bra här åsså *skratt*.
Nä nu ska jag nog klara av att köra gul och bli bättre å bättre för varje gång. Jag har redan nu sänkt varvtiderna med 15-20 sekunder mot första passet första gången jag körde på SRW. Nu ska jag bara börja använda kroppen lite mer så ska det nog bli bra i slutet av säsongen och ännu bättre till nästa år.
Ni verkar ju inte ge upp hoppet för oss så då får jag och de andra se till så att ni kan bli stolta över de ni utbildar och hjälper bli bättre förare.
Tack alla som hjälper oss nybörjare att bli fast i detta knark som kallas bankörning.