Bankjävel

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Den här är det bästa: http://www.offshoregibraltar.com/ :rolleyes: Dock lite höga avgifter men det plockar du hem i mindre skatt till staten och du måste kunna snacka bra engelska.

Seriöst menat så är det Swedbank/föreningssparbanken som gäller. Låga avgifter, bästa internetbanken med största möjliga åtkomst (hela världen där du har en uppkoppling eller fungerande mobiltelefon) och kontor överallt.
Även om nu skrapkoder mot förmodan är säkrare så är det väl ingen normalt funtad person som vill handskas med sådant? Vi kan ju för fan beställa hemkörning av mat via nätet, då ska man väl inte behöva använda sig av en papperslapp när man ska logga in på banken?

Se så, iväg med dig på måndag och boka tid med bankman på Swedbank. Jag betalar ca 500:-/år i avgift för kort och nåt mer skit de lurade på mig och firmans konto är något liknande.

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Dee_cati skrev:
2663824Se så, iväg med dig på måndag och boka tid med bankman på Swedbank. Jag betalar ca 500:-/år i avgift för kort och nåt mer skit de lurade på mig och firmans konto är något liknande.

500 kr/år är rätt mycket pengar, vad ingår i det?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
imaster skrev:
2663903 500 kr/år är rätt mycket pengar, vad ingår i det?

Dubbla kortavgifter samt nåt mer jag inte kommer på just nu. Kan det ha varit internetbanken? Nej, det tror jag ingår... Kan vara telefonbanken eller fond-depå eller dylikt. 500:-/år tycker jag inte är mycket när man ser till hur mycket man får för det.

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
Själv kör jag med swedbank och är mycket nöjd.
Betalar 60kr i kortavgift (visa) och sedan 30kr för internetbanken.

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Dee_cati skrev:
2664446 Dubbla kortavgifter samt nåt mer jag inte kommer på just nu. Kan det ha varit internetbanken? Nej, det tror jag ingår... Kan vara telefonbanken eller fond-depå eller dylikt. 500:-/år tycker jag inte är mycket när man ser till hur mycket man får för det.

Aha, dubbla kortavgifter... Tyckte det var mycket om det hade vart ett kort... Då låter det mer rimligt... :)

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024