Banner problemet

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
du fick bort problemet, å nu är det tillbaka.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Det är fixat (glömde felet o råka ladda upp fel fil)

Det är dock fortfarande fel i en Safari-version. Så jag söker någon javascript-expert som kan fixa denna "bugg"! Kontakta mig per PM eller email: swedie at sporthoj .com

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Just nu så funkar det i firefox iallafall!:tummenupp Behöver inte stoppa laddningen av sidan eller nånting, den bara säger klar nere i vänsterhörnet när laddningen faktiskt är klar och inga spår av den jävla sunbike loggan:yoparty

Edit: Och nu är fanskapet tillbaka igen...:huvet Vad hände egentligen??:va Innan funkade det precis som det brukade göra, men nu är det knas igen... Häum??:va

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Kom igen nu, fixa problemet! Det kan omöjligen vara så svårt att det inte är värt det! Det är ganska överjävligt störigt att hela tiden skickas bort från sidan man försökt läsa mitt i en mening, för att inte tala om hur trött man blir av att tvingas skriva om hälften av alla inlägg för att man glömt trycka på "avbryt hämtningen av denna sida"...:huvet Fixa, fort!

Det är fixat (glömde felet o råka ladda upp fel fil)

Nej, inte i Firefox iallafall. Eller är det bara jag kvar som har problem nu?:va

Last edited:

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Jag håller lite med föregående talare. Fixa nu. Det är ju vansinnigt störande, jobbigt och värdelöst som det är nu.

Dumpa annons-sättet tills du lärt dig javascript kanske? Vad tror du ger mest, skita i lilla bannern som gör en massa människor toksura och förbannade eller fortsätta visa den och förstöra hela sh.com-upplevelsen, varje dag.

Goddamn.

r33z

Livsnjutare
Gick med
27 Aug 2008
Hoj
KTM 690 Endurov, Honda 600 Hornet
Lösningen på problemet för användarna är adblocker, finns både till FF och Safari.

Startgas

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Aug 2005
Hoj
-
medans ni väntar kan jag rekomendera den norska webbläsaren Opera. funkar kanon på de flesta sidor.

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
Lösningen på problemet för användarna är adblocker, finns både till FF och Safari.

Jag har adblock påslaget men du får ändå en fin redirect till en adblockad sida. Så jag ser oftast ingen annons men jag får inte heller läsa på siten. Det är mycket optimalt allting.

Eller vänta, nej, det är ju inte det.

r33z

Livsnjutare
Gick med
27 Aug 2008
Hoj
KTM 690 Endurov, Honda 600 Hornet
Jag har adblock påslaget men du får ändå en fin redirect till en adblockad sida. Så jag ser oftast ingen annons men jag får inte heller läsa på siten. Det är mycket optimalt allting.

Eller vänta, nej, det är ju inte det.

Har du även popup blocker på?

GeFeldz

Joråsåatteh...
Gick med
22 May 2006
Hoj
2005 BMW R1200ST och 2021 CF Moto Cforce 1000
Min google chrome har det här problemet. Versionen är 3.0.193.0 och jag kör beta channel så det borde vara senaste versionen.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Som sagt, söker någon som kan Javascript väl. Hör av er. Tills dess kan jag inte lösa detta. Det är en "bugg" av något slag.

Om jag Inte har detta aktiverat, tar det antingen 10-sek att ladda varje sida, eller om det ska laddas direkt kostar det 50.000 kr i månaden att leverera annonserna via Adtech.

Ni förstår att då istället "välja" att fler behöver tillfälligt använda IE eller IEtab i firefox, är bättre val. Även om det inte är bra.

Men jag söker som sagt någon Javascript-expert.

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
Kanske dags för vinstdrivande sporthoj.com att betala en java-utvecklare 15 minuter eller vad som krävs för att fixa det förbannat störande felet? Eller?

Blir ju fan galen.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...