Stoppsladd skrev:Fan oxå 25 i BMI måste ju vara nåt fel på det där. Har ju för bövelen rutor på magen men man är väl fet ändå?? Snacka om att man vrider till folks hjärnor. sjukt. undrar om dom tar hänsyn till tex benstomme eller muskelmassa?
Stoppsladd skrev:Fan oxå 25 i BMI måste ju vara nåt fel på det där. Har ju för bövelen rutor på magen men man är väl fet ändå?? Snacka om att man vrider till folks hjärnor. sjukt. undrar om dom tar hänsyn till tex benstomme eller muskelmassa?
Exakt! Morsan som är distrikssköterska krossade effektivt mitt argument om kraftig benstomme vid en diskussion för några år sedan då hon hade åsikter om min av öl byggda kropp .oFFkeFF skrev:edit; har till och med för mig att viktskillnaden bara är 0.5kg mellan en kraftig och en mindre kraftig benstomme.
sege skrev:Men det är bra, som vanligt ska vi anpassa samhället till överviktiga människor istället för att denna grupp tar tag i sig och börjar röra lite på fläsket.
Tycker vi ska införa samma system som det är på fordon när det gäller inkomstskatt, vi betalar beroende på vikt! =)
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |