banträff för boråsare 6 eller 20 maj

Crizze

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2008
Hoj
Bana/gata Suzuki gsxr 1000 k5. HD night rod black.
Tack för en trevlig dag ihop! ;)

/// Christian

Last edited:

MoYa

Made In Chile
Gick med
21 Sep 2005
Hoj
CBR 954 -02 :)
Hej alla barn. och som sagt stor tack till Freestyle för ett perfekt arrangemang, detta borde vi göra oftare.
Kan bara säga att jag hade skit kul och att jag somnade som en stock när jag kom hem.

Och idag har jag en jävla träningsvärk i ben och armar. :)

// Igor

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
ja kan bara tacka.
Själv var jag på falkenberg i fredags. anderstorp i måndags å mantorp i tisdags. sen körde jag nästan 50 mil på gatan lördag söndag så mycket hoj åka har de blivit. Men så jävla kul. kanon väder dessutom!!

ni som var lite långsammare skötte er perfekt. och hoppas ingen kände sig stressad av oss. tack än en gång... mycket mer bilder finns dock tyvärr i dålig kvalite..... men skall försöka snygga till dom.

Anderson

Det är farligt o leva, man kan dö
Gick med
7 Jun 2004
Hoj
CBR 900 Streetfighter
Vill bara instämma med tidigare och tacka för min bästa bandag hittills, tycker alla skötte sig kanon och jag hade riktigt jävla skoj. :tummenupp

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Hoj
Honda 900 fighter, sukka k5 banhoj o två st husqvarna 258
ja helvete va kul det va!

dock kommer det nog bli en dyr dag för mig då jag är tvugen till o köpa en till hoj...

måste ju ha en hoj som man kan åka lite fortare med... :squid

Ohlzen

Gick med
1 Sep 2004
Hoj
BMW S1000RR
Kul att höra att det var så många som tyckte det var en kanondag och skulle vilja åka mera ggr ,,, då kommer ett tillfälle till här som vi(Jag, Freestyle å Johan) ska åka på iaf, det är en heldagskörning på Anderstorp eller 2 tom kanske, jag har bokat å pröjsat Lördagen 28/6 iaf så ni som känner ett visst behov av att följa med är hjärtligt välkomna att göra så :)

Det är i prinsip samma regler som det var på mantorp, skillnaden ligger egentligen i att vi åker i olika grupper (licensgrupp och gathojsgrupp)

Gå in på www.fiver.se och klicka på banåkardagar, där anmäler man sig till den gruppen man vill åka.

Vore kul om man kunde bli ett gäng härifrån med som man kan snacka lite skit å ljuga mellan körpassen, korv med bröd + dricka kommer finnas på plats. Kaffet brukar arrangören bjuda på :tungan

Kanske skulle startat en typ "banåkartråd" i Boråsforumet ,,, men men vad vet jag, jag slänger in den här iaf.

Släng gärna in en blänkare om det e nån som vill så kan vi samåka ner å denna gång e det ju inte mer än ca:7 mil

Sen är det bara å ge järnet å ha kul :yoparty

Vurpnisse

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2004
Hoj
HondaCBR600F
Kul att höra att det var så många som tyckte det var en kanondag och skulle vilja åka mera ggr ,,, då kommer ett tillfälle till här som vi(Jag, Freestyle å Johan) ska åka på iaf, det är en heldagskörning på Anderstorp eller 2 tom kanske, jag har bokat å pröjsat Lördagen 28/6 iaf så ni som känner ett visst behov av att följa med är hjärtligt välkomna att göra så :)

Det är i prinsip samma regler som det var på mantorp, skillnaden ligger egentligen i att vi åker i olika grupper (licensgrupp och gathojsgrupp)

Gå in på www.fiver.se och klicka på banåkardagar, där anmäler man sig till den gruppen man vill åka.

Vore kul om man kunde bli ett gäng härifrån med som man kan snacka lite skit å ljuga mellan körpassen, korv med bröd + dricka kommer finnas på plats. Kaffet brukar arrangören bjuda på :tungan

Kanske skulle startat en typ "banåkartråd" i Boråsforumet ,,, men men vad vet jag, jag slänger in den här iaf.

Släng gärna in en blänkare om det e nån som vill så kan vi samåka ner å denna gång e det ju inte mer än ca:7 mil

Sen är det bara å ge järnet å ha kul :yoparty

Jag hade tänkt hänga med ner o kolla på er fartnissar:tummenupp Kunde tyvärr inte hänga med till mantorp o kolla pgr av jobb i gbg..Men lördagar e jag ju ledig som de flesta dödliga:D

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept