Vill bara instämma med tidigare och tacka för min bästa bandag hittills, tycker alla skötte sig kanon och jag hade riktigt jävla skoj.
ja vissa verkade ju aldrig vilja lämna banan mer än när de var dags å tanka
Hehe ,,, känner igen det där ,,, 42 liter soppa gjorde jag åt, men det var kul som satan
Kul att höra att det var så många som tyckte det var en kanondag och skulle vilja åka mera ggr ,,, då kommer ett tillfälle till här som vi(Jag, Freestyle å Johan) ska åka på iaf, det är en heldagskörning på Anderstorp eller 2 tom kanske, jag har bokat å pröjsat Lördagen 28/6 iaf så ni som känner ett visst behov av att följa med är hjärtligt välkomna att göra så
Det är i prinsip samma regler som det var på mantorp, skillnaden ligger egentligen i att vi åker i olika grupper (licensgrupp och gathojsgrupp)
Gå in på www.fiver.se och klicka på banåkardagar, där anmäler man sig till den gruppen man vill åka.
Vore kul om man kunde bli ett gäng härifrån med som man kan snacka lite skit å ljuga mellan körpassen, korv med bröd + dricka kommer finnas på plats. Kaffet brukar arrangören bjuda på
Kanske skulle startat en typ "banåkartråd" i Boråsforumet ,,, men men vad vet jag, jag slänger in den här iaf.
Släng gärna in en blänkare om det e nån som vill så kan vi samåka ner å denna gång e det ju inte mer än ca:7 mil
Sen är det bara å ge järnet å ha kul
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |