Faster
Snabbare än du!
MD skrev:FEL, Varför svara på nåt du inte vet
edit, såg att chrolo redan hade svarat
Oj, tog visst en månad+ att hitta detta...
Självklart vet jag inte ALLT polisen har för sig, dock vet jag att dom (polisen) INTE trimmar sina målade bilar. Detta av flera anledningar.
1: Olagligt (helfordonsgodkännande)
2: ALLA målade bilar rullar extremt långt. Måste alltid fungera och gör ingen nytta på verkstaden när lådan (automat) havererat.
3: Vill någon köra ifrån dom gör dom det ändå (därför har dom som tidigare talare redogjort för RADIO) Går fortare än alla chiptrim i hela världen.
4: Jag har kört ifrån halva svenska poliskårens bilar i standard vagnar, så som SAAB, Volvo och Audi (med 4-cylle motor och mini fläkt). Inte på PSYK körning, utan på motorväg, relativt tomt på trafik och från relativt låga farter.
Visst, jag är medveten om svenska polisens bristande motorfordons framförande kunskaper (ingen regel utan undantag), och det faktumet att polisen har massa extra utrustning som väger BLY i bilarna m.m...
Dessutom har jag genom åren fått en ganska god insyn hos polisen och vad dom företar sig för att få stopp på folk. T.ex så hyrde ett polisdistrikt under en period in en racing-förare för att vrida polisbils kringla vid högprioriterade jakter. Utan framgång dock
Och, visst har det funnits vassa polisbilar, t.ex en Sierra Cosworth med 400 officiella hästar (säkert 330 i verkligheten), denna bilen sa dom aldrig blev frånåkt. Även en vass Audi har figurerat... M.m... M.m...
Skit samma, om detta kommer det alltid att tvistas, lika glad e jag för det, för mig tar dom ändå ALDRIG. (för jag är numera legal )
AEROLIGAN catch us if u can