Simp skrev:Man vill ju inte att folk ska gå runt och tro att man är snut....
Förlåt,
Simp skrev:Man vill ju inte att folk ska gå runt och tro att man är snut....
hojbrud skrev:Förlåt,
Simp skrev:en flicka som kelas är alltid förlåten...
Jo men e deran bilar och hojar trimmade?
hur ska de annars ha en chans att hinna med?
Tror det var så ...
Men att Italienska polisen har en cool polisbil det är sant .. lamborghini eller ferrari.. vad det nu var ...
Det var en Lamborghini, jag kommer däremot inte ihåg vilken modell det var. Fast den skulle väl inte i första hand användas till att jag fartdårar utan främst till att transportera organ vid donationer, då är det ju ganska bråttom.
det där med att snuten hade 911 en gång i tiden ska vara sant En av mina släktingar ska ha kört en sån...
Han skulle ha varit nån über snut som även lärde ut hur man skulle köra polisbil enl min mormors historier...
mer vågar jag nog inte säga en bit av ens släkt man ehm blundar för Han var inte spec glad när jag o några andra snackade om (ehm en person man inte få snacka om här på sporthojj) på en släkträff!
Snuten kör INTE trimmat. Dom har några enstaka bilar som e vässade, alla dessa är civila. Aldrig blå/vita...
Och, dom hänger INTE med
AEROLIGAN, snart i en backspegel nära dig
Vem är det som är slö som svarar på ett inlägg 2 1/2 år senare?De e nog du som e slö
Vem är det som är slö som svarar på ett inlägg 2 1/2 år senare?
Har en gammal 940 ltt -95 blå/vit polis bil och den är då trimmad ...940 ltt är på 135 hk orginal och det är inte denna 220 km/h va inga prob även rejsat lite mot en 740 tik som är lite uppstäld och den hänger inte med ....så jo dom kör trimmat
men lilla pojk det heter väll endå tic ?
hehe gris på R1
Enligt fd polis ska det finnas Repsol i tjänst i Göteborg också.
hör rykten om att det finns en R1 civil mc hoj som nån gris åker runt på
Har en gammal 940 ltt -95 blå/vit polis bil och den är då trimmad ...940 ltt är på 135 hk orginal och det är inte denna 220 km/h va inga prob även rejsat lite mot en 740 tik som är lite uppstäld och den hänger inte med ....så jo dom kör trimmat
men lilla pojk det heter väll endå tic ?
jo visst om man tror att man har en intercooler som inte finns på ltt ja iallafall inte på min ltt=lätt trycks turbo ...tic= turbo intercooler
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|