Bara en massa gnäll... och det dödar sporhoj.

Status
Ej öppen för fler svar.

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
Bara en massa gnäll... och det dödar sporthoj.

Rädd för att allt gnäll kommer döda sporthoj.
Kan vi inte börja snacka hoj igen. Och sluta gnälla på varandra nu.
Det räcker. Det är inte kul att läsa trådar längre.
Kom igen nu alla.. upp med humöret och stämningen.

Last edited:

David81

**Pappa till Isabelle & Haylie**
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Såld :o( // Streetfighter projekt next!
SENSEI skrev:

För många moppefuckon :va

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Ta det för vad det är. Ett internetforum är inte på liv och död. Ett forum är liksom till för att lufta sina åsikter, oavsett vad de må vara. Det finns alltid bakomliggande orsaker till att folk gnäller på det ena eller det andra.

Trösta dig med att folk inte gnäller konstant i verkligheten. Än. :)

Förresten har du stavat fel i rubriken. HAAAAAHAAAAAAA!!!!!!

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Vet att många inte håller med mig men det var bättre förr när OT forumet visades på huvudsidan. Det gjorde att fler trådar och svar postades i OT-forumet.

Visst, det här är ett mc-forum men mycket av den härliga stämning som fanns på SH innan försvann när OT-trådarna försvann.

Sen tycker jag också att denna hetsjakt på moppefuckon har gått till överdrift. Folk kallas moppefuckon för ingenting och jag kan tänka mig att det som ny medlem är svårt att komma in i gemenskapen bara för att man kanske inte har lika mycket mek-erfarenhet som gammelrävarna här på SH.

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Äähh.. Är det så farligt?

OM ni tycker att det är det så kan jag rekomendera att gå in på Zandlådan så får ni se hur lågt det KAN vara.. :arsele

Så uppskattar ni sporthoj.com bättre sen. :tummenupp

Jas-95

Grön??
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Såld ZX9R
Mattias skrev:
Ta det för vad det är. Ett internetforum är inte på liv och död. Ett forum är liksom till för att lufta sina åsikter, oavsett vad de må vara. Det finns alltid bakomliggande orsaker till att folk gnäller på det ena eller det andra.

Trösta dig med att folk inte gnäller konstant i verkligheten. Än. :)

Förresten har du stavat fel i rubriken. HAAAAAHAAAAAAA!!!!!!

Exakt! Speakers corner!!

JB

Iceman1975

Stället krymper
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB1000RA
Mattias har såå rätt som vanligt! :mattias

Och om ni stör er på nån så använd ignorefunktionen...

Rundningsmärke

%#(/&_;!"#^¨
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1 ver 2.0
Mattias skrev:
Det finns alltid bakomliggande orsaker till att folk gnäller på det ena eller det andra.
Jag har en teori, de flesta här är svenskar.

/A

(Jag har fått punka förresten, det innebär att Vägverket suger! :mad: Vad händer med alla mina pengar?!
Förmodligen nån fet jävel som käkar räkmackor istället för att sopa gatorna. Fy fan. Nej till bron!)

Xzite

Insane in the brain
Gick med
3 Jun 2004
Hoj
R1 -03
:banana Vet inte om jag vågar säga det efter snacket om moppefuckon :brinnerup men jag tog kort i fredags, den 13:e dessutom sååå gött. :rofl

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Inte mycket att göra åt. Gnällighet är tyvärr normalt bland "oss" och inget man kan komma bort från. Ta det för vad det är.

Alla får en annan "identitet" via internet. Trist. Detta är väl om nått man kan rekommendera folk att försöka låta bli. Man har helt enkelt för mycket åsikter om allting.

Kazmur, det har blivit bättre än sen OT försvann från förstasidan då det filtrerade bort många OT folk i sig... och det är mer OT trådar som är normala OT trådar istället för "se på mig" OT trådar.. visst är det dock många sådana oxå just nu... men mindre.
Akta så jag inte tar bort OT helt ;) hehe... sker dock inte. OT är bra. Men itne bra nog att det ska visas på förstasidan känns det som... kanske under vintermånaderna för att fylla på lite...

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Sen om ALLA ska påpeka att "ja det här är ju skit" och sen gör inget åt det.. utan bara säger "alla bara gnäller", "alla bara gör si o så".. så kommer detta starta den neråtvända spiralen och måhända leda till en viss tid av taskig aktivitet. Isåfall kommer jag stänga av SH själv o helt enkelt ni får skylla er själva.

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Swedie skrev:
Inte mycket att göra åt. Gnällighet är tyvärr normalt bland "oss" och inget man kan komma bort från. Ta det för vad det är.

Alla får en annan "identitet" via internet. Trist. Detta är väl om nått man kan rekommendera folk att försöka låta bli. Man har helt enkelt för mycket åsikter om allting.

Kazmur, det har blivit bättre än sen OT försvann från förstasidan då det filtrerade bort många OT folk i sig... och det är mer OT trådar som är normala OT trådar istället för "se på mig" OT trådar.. visst är det dock många sådana oxå just nu... men mindre.
Akta så jag inte tar bort OT helt ;) hehe... sker dock inte. OT är bra. Men itne bra nog att det ska visas på förstasidan känns det som... kanske under vintermånaderna för att fylla på lite...
Var lite rädd att du skulle tända till där faktist ;)
Det där med att visa OT-trådarna under vinterhalvåret lät faktist som en riktigt bra idé. Konstigt att jag inte tänkte på det :rolleyes:

:tummenupp

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
SENSEI skrev:

....säger killen och levererar ett FETT gnällinlägg.

En vis man - eller om det var kvinna - sa till mig en gång: Du kan inte ändra på andra människors beteende eller attityd - bara din egna.

Jag härjar runt på många forum och måste säga att detta är ett av få forum ganska förskonat från trams och idioti (på både gott och ont)

Gillar man inte det som skrivs så kom med nåt bättre själv och strunta i det du inte gillar.

pöss, hörrö

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
duckie skrev:
....säger killen och levererar ett FETT gnällinlägg.

pöss, hörrö

Säkert bara jag som har pms och fått för mycket kritik då. Konstigt bara att flera jag pratat med har också har samma känsla som jag har. Själv anser jag inte att det är ett FETT gnällinlägg då jag medflera har sett att nästan varje tråd på något sätt ballar ur och det blir ordhuggning fram och tillbaka mellan några få....

Som gammle svarten sa http://sporthoj.com/forum/showthread.php?p=863942#post863942
Vi sitter i samma båt....

Kram på er

Last edited:

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Folk tycker olika.
Ska vi hålla med varandra och vara falska istället tycker du?
Eller inte skriva något alls? Skrivs ingenting så blir det liksom inget forum alls.

R1 wannabe

RR Hangaround
Gick med
15 Dec 2003
Hoj
Cb 125 -70, RG 500-86, Z1000, R1-00, GSXR 1000 -03, S1000RR
SENSEI skrev:
Det där var mycket finare och positivare än

"-Jag ska ställa mej på knä...sen får du 30 minuters försprång"

Saxat ur en annan tråd. :tummenupp
Skämtåsido.
Precis som sas strax ovanför. Den enda du kan ändra på är dej själv.

Jag tycker sporthoj är väl förskonade från alltför negativa inlägg. Jag har mött flera jättetrevliga människor här och blivit förvånad över hur hjälpsamma de flesta är när man som nybörjare ställer dumma frågor. Måste säga att det faktiskt var Swedie själv samt några andra som övertygade mej om att falla tillbaka i "hojträsket".

Länge leve Sporthoj.com :banana :banana :banana

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
R1 wannabe skrev:
Det där var mycket finare och positivare än

"-Jag ska ställa mej på knä...sen får du 30 minuters försprång"

Saxat ur en annan tråd. :tummenupp
Skämtåsido.
Precis som sas strax ovanför. Den enda du kan ändra på är dej själv.

Jag tycker sporthoj är väl förskonade från alltför negativa inlägg. Jag har mött flera jättetrevliga människor här och blivit förvånad över hur hjälpsamma de flesta är när man som nybörjare ställer dumma frågor. Måste säga att det faktiskt var Swedie själv samt några andra som övertygade mej om att falla tillbaka i "hojträsket".

Länge leve Sporthoj.com :banana :banana :banana
Läste du samma tråd lägre upp.. Det var han som skulle klappa ner mig..
Jag har inte hävdat att jag är bättre än andra på något sätt. Jag har bidragit med mitt med. Försöker dock ändra på det.. och försöker få andra med mig...
Alla ha rätt till sin egen åsikt. Men med vilken rätt har någon att kalla någon annan för idiot... eller ännu värre saker...

Kram på er

Last edited:

R1 wannabe

RR Hangaround
Gick med
15 Dec 2003
Hoj
Cb 125 -70, RG 500-86, Z1000, R1-00, GSXR 1000 -03, S1000RR
SENSEI skrev:
Läste du samma tråd lägre upp.. Det var han som skulle klappa ner mig..
Jag har inte hävdat att jag är bättre än andra på något sätt. Jag har bidragit med mitt med. Försöker dock ändra på det.. och försöker få andra med mig...
Alla ha rätt till sin egen åsikt. Men med vilken rätt har någon att kalla någon annan för idiot... eller ännu värre saker...

Kram på er
Jag vet....ville bara skoja till det lite.....

Förstår lite av vad du är ute efter också...fast än så länge har jag faktiskt klarat mej ganska bra, så jag tycker att de trådar som inte leder någonvart, de struntar jag i....de självdör ju ändå eller så håller sej de som gillar sånt där och då är resten av trådarna fria....

Kram tebax Sensei

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...