Bingo skrev:Vi får bara dras med konsekvenserna av deras "arbete".
Åh vilken tur att vi inte drabbas av deras "arbete"...
Bingo skrev:Vi får bara dras med konsekvenserna av deras "arbete".
Tom skrev:Det är väl bra med tillväxt, det har ju till och med vår store man Göran Persson sagt. Han verkar ha tagit det väldigt bokstavligt.
McB skrev:
Bingo skrev:Ok, då finns det i vart fall en stockholmare som har humor
Är du nyligen inflyttad?
sege skrev:Det där var slag under bältet, med tillhygge och gjorde jääävligt ont ska du veta.
Jag gråter mig fan till sömns varje jävla dag, du behöver inte påminna mig, jag lovar.
McB skrev:...vilket gör det hela ännu roligare.
955i skrev:Synd att jag inte hittar min bild, men vi kör texten... passar så j*vla bra på ett sånt här korkat inlägg.
"Argueing on the internet is like running in the special olympics - even if you win you´re still retared!" :kocko
sege skrev:Du är en död människa, väldigt död. Oj så död.
McB skrev:Se mig skaka som ett asplöv.
Höhöhö.... Såg bra ut den däringa tabellen...sege skrev:Det där var slag under bältet, med tillhygge och gjorde jääävligt ont ska du veta.
Jag gråter mig fan till sömns varje jävla dag, du behöver inte påminna mig, jag lovar.
Bingo skrev:Jäjä, det är vi som betalar er för detta:
"Av Regeringskansliets omkring 4 500 anställda är cirka 150 personer politiskt rekryterade. All annan personal har kvar sina anställningar inom Regeringskansliet oavsett vilka som sitter i regeringen.
Tjänstemännen i Regeringskansliet arbetar med att ta fram underlag och utreda olika frågor inför regeringens beslut. Arbetet sker ofta i samarbete med andra berörda departement."
Och det är bara en mindre del av det hela.
sege skrev:You should, du som är avlad vid Häcken.
Edit: FAN, det är ju typ.. de flesta.
hållundan skrev:Likaså, vad har egentligen Stockholm (som är såååååå stort) emot oss i "lillebrorsland"?
Nä, tacka vet jag götet. Där kan man iallafall träffa en brud som man flirtat med på avenyn ett par timmar senare utan att hon är helt väck. I tokholm försvinner damerna bara ju....
hållundan skrev:Höhöhö.... Såg bra ut den däringa tabellen...
Bingo skrev:Jäjä, det är vi som betalar er för detta:
"Av Regeringskansliets omkring 4 500 anställda är cirka 150 personer politiskt rekryterade. All annan personal har kvar sina anställningar inom Regeringskansliet oavsett vilka som sitter i regeringen.
Tjänstemännen i Regeringskansliet arbetar med att ta fram underlag och utreda olika frågor inför regeringens beslut. Arbetet sker ofta i samarbete med andra berörda departement."
Och det är bara en mindre del av det hela.
Om vi ska snacka gammalt, varför inte ta upp Uefa '82??? Eller maratontabellen?sege skrev:Såg ut och kändes ungefär så här '98, och då vet ju ALLA hur det gick. '99 såg det också ut så här i tabellen och då spelade vi mot Barcelona och så sen så det gick ju hyfsat ändå.
Men nått säger mig att det inte blir så i år.
Det ahr inget med detta att göra... ...Starstriker skrev:Har du reflekterat över att det kanske inte är tjejerna det är fel på utan att det kanske är något med dig och din personlighet ?
hållundan skrev:Om vi ska snacka gammalt, varför inte ta upp Uefa '82??? Eller maratontabellen?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|