Ska se om jag hittar det igen.Har du nån länk ?
Har du nån länk ?
Gjort av ABS-plast ? Med plats för vanligt hel och halv-ljus ?
Ja det är klart det blir kamp om Acosta ! Så den har redan börjat.Det ryktas att VR46 teamet jobbar på att få in Acosta i teamet med hjälp av Ducati. Kan bli intressant....
Edit: hittade inte silly season 2025 så det blev här.
Kan tänka mig att alla tillverkare vill ha honom dock så skulle jag lätt kunna se yamaha lösa ut Rins bara för att göra plats för honom. Samma gäller såklart Honda men deras hoj känns mkt mer vansklig.Ja det är klart det blir kamp om Acosta ! Så den har redan börjat.
Jag reflekterade över konsekvenserna med om KTM konkar för MotoGP cirkusen.
men mest som att får inte Honda(?) fram nya Moto3 motorer till Moto3 stallen blir det inte mycket kvar av Moto3 om KTM försvinner,
8 (10) hojar kvar (i Moto3) om Honda/KTM inte kan leverera motorer
Det vore fantastiskt med Acosta på en Ducati 2025. Spänningen skulle öka.
Men jag gissar Honda och Yamaha också är sugna på Acosta.
Jag tror Acosta vill ha en hoj han kan vinna på idag, inte om två-tre år, så det lär utesluta Yamaha. I så fall är ju KTMen mer konkurrenskraftig för tillfället.Kan tänka mig att alla tillverkare vill ha honom dock så skulle jag lätt kunna se yamaha lösa ut Rins bara för att göra plats för honom. Samma gäller såklart Honda men deras hoj känns mkt mer vansklig.
Ja när 8-faldige världsmästaren MM valde Ducati istället för Honda 2024.Kan tänka mig att alla tillverkare vill ha honom dock så skulle jag lätt kunna se yamaha lösa ut Rins bara för att göra plats för honom. Samma gäller såklart Honda men deras hoj känns mkt mer vansklig.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|