Barcelonabor sökes

Barcelona

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2006
Hoj
Aprilia Mille Factory -04
Tjena!

Jag är ny på SH och bor i Barcelona, hojen är tyvär fortfarande kvar i Sverige. Ska se om jag hittar nått nytt här! Är det någon mer på SH som bor i Barcelona kanske? Anders är namnet förresten!

Ska hem en sväng i augusti, blir hojsemester till Lofoten och treriksröset! Kan bli ett äventyr, är en jävla massa mil.... Med vad jag har läst och hört så ska det vara värt d! Och blir man trött är det ju bara att stanna för dagen och beställa in en kall pilsner! :tummenupp

Ha det fint!

Henken

Guest
Nja, inte numera men jag bodde där ett halvår förra året (Jan-Juli) & var där på semester 10 dagar nu Juni. Grym stad men lite få sporthojjar tycker jag det var, mest mopeder & annat, dock kör de ju som det vore GP eller nåt. =)

Vad jobbar du med där nere?

NO_FEAR

Skrapa skrapa lila lila
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 fighter -05
Jag vill! :p
Fixa ett flygteknikerjobb där åt mig så kommer jag ner o åker hoj med dig. hehe. ;)

Barcelona

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2006
Hoj
Jobbar på svenska bilsäkerhetsföretaget Autoliv......gör airbags, säkerhetsbälten m.m. Bytte från jobbet hemma och har ett 2-års kontrakt här. Stan är jävligt schysst! Har ju det mesta!

Henken

Guest
Barcelona skrev:
2300718 Jobbar på svenska bilsäkerhetsföretaget Autoliv......gör airbags, säkerhetsbälten m.m. Bytte från jobbet hemma och har ett 2-års kontrakt här. Stan är jävligt schysst! Har ju det mesta!

Najs! Då kommer du ha det riktigt bra då framöver...fast Katalanerna har en kylig stil, nästan otrevliga (Iofs kända för det) som du kanske märkt.
Men vad gör det när man ligger på stranden & köper öl av pakistanierna? :)

Barcelona

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2006
Hoj
Henken skrev:
2301387 Najs! Då kommer du ha det riktigt bra då framöver...fast Katalanerna har en kylig stil, nästan otrevliga (Iofs kända för det) som du kanske märkt.
Men vad gör det när man ligger på stranden & köper öl av pakistanierna? :)

Jo en del kan va rätt kyliga, dom har lite trist inställning ibland. Men dom jag har lärt känna är kanon! Fast det kryllar ju av folk från alla länder! Äar varmt som fan här nu, ska bli gott att dra hem till Sverige på semestern.

Vad gjorde du här då?

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Hepp..har två mycket tjusiga tjejkompisar ;)(den ena är i stortsett som min syster) :tuttar som bor i Barcelona tänk om man skulle ta och dra ihop en liten svensk koloni. Dock är dom inte särskilt motorcykelfanatiska..men det kan ju bli upp till dig att fixa till :)

Henken

Guest
Barcelona skrev:
2305751 Vad gjorde du här då?

Jobbade med telemarketing. Det var ett riktigt sugjobb men allt annat var klockrent. Förutom att de snodde en kamera av mig..och senare en mobil.
:gnissla

Barcelona

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2006
Hoj
Nursey skrev:
2305793 Hepp..har två mycket tjusiga tjejkompisar ;)(den ena är i stortsett som min syster) :tuttar som bor i Barcelona tänk om man skulle ta och dra ihop en liten svensk koloni. Dock är dom inte särskilt motorcykelfanatiska..men det kan ju bli upp till dig att fixa till :)

Är ju nästan svenskkoloni här, kryllar av svenskar. Vad pysslar dom med här då? Har du hunnit hälsa på dom, om inte så borde du göra det för är en grym stad. Sol å fest runt hörnet! :banana Har brorsan + 3 polare här på besök just nu, hur ball som helst. Beach å billiga groggar, kan inte bli bättre.....

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Barcelona är helt underbart. Passa på att gå och se en fotbollsmatch på derad arena. Så mäktigt.

Skulle gärna bo där nere. Har arbetat där ca 1 månad per år under ett par år tidigare i mittl liv

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Barcelona skrev:
2317398 Är ju nästan svenskkoloni här, kryllar av svenskar. Vad pysslar dom med här då? Har du hunnit hälsa på dom, om inte så borde du göra det för är en grym stad. Sol å fest runt hörnet! :banana Har brorsan + 3 polare här på besök just nu, hur ball som helst. Beach å billiga groggar, kan inte bli bättre.....

Nä inte ännu men jag hoppas kunna klämma in det snart. De åker alltid till Salou o glassar. En av tjejernas pappa har lägenhet där. Funderar starkt på att dra i lite strängar ;) och få lite sooool o bad.
En pluggar o den andra jobbar som jurist.

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...