Barnsligt förtjust i nya Proton V5

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Den är inte bara snygg. Den verkar gå fort också för att vara nykonstruerad. Tolfte plats för McWilliams i första kvalet. Någon fullständig succé som för Duccen tror jag inte att det blir, men nog kan den hamna bland de fem ett par gånger. <-----Kvalificerad gissning. Vad tror ni om Proton V5:s chanser?

Marcus

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6 2020
De första helgerna tror jag den får svårt att hitta upp ovanför 10:e, men efter några race tror jag den (med McWilliams i första hand) kommer vara uppe i tätklungorna och visa sig då och då.
Och visst är den läcker! :tummenupp

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Den är definitivt ball. Första gången i mannaminne som McWilliams sitter på en hoj som inte är undermotoriserad. Svårt att säga så mycket om hur de kommer att placera sig innan racet. Jag hoppas bara att den är jävligt bra - det förtjänar alla i Proton KR! :rock

Monster

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Ducati monster bucci 944 termis helsystem och keihin fcr 41:or andra tändboxar osv..! Samt en fullkittad aprilia sr180cc malossi motor med jolly moto trimkrök och lite annat godis!
Harkel....

BILD!!!!!! :hej

Monster

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Ducati monster bucci 944 termis helsystem och keihin fcr 41:or andra tändboxar osv..! Samt en fullkittad aprilia sr180cc malossi motor med jolly moto trimkrök och lite annat godis!
Hmm....

Den ser ganska tung ut framtill, inte så smäcker och fin direkt men säkert strömlinjeformad som annars!!!
Stänkan var ju :skrämd

Lord Melchet

Same Same but Different
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ett antal med och utan motor
Främre delen av cykeln tycker jag är riktigt ful.
Men går den bara snabbt och säkert så spelar väl det mindre roll.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Är böjd att hålla med skäggMelchet. Framändan är inte så snygg. Jag håller personligen mer på Aoki - fränare körstil får man leta efter!

roadräser

Kör fort på allt!!
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
aprilia rs250
Jag gillar ljuddämparen, den får nog mina 106dB att verka mesiga :skrämd jag tycker inte att motorcyklar som låter mycket är något negativt när det finns så fina hörselskydd nu för tiden peltor :rock ...och ja detta är en pik till alla som bor nära motorbanor och gnäller. Jag tycker det är dags att få till en "riktig" debatt i ärendet, kanske att utnämna någon eldskäl här på forumet. nä, nu sticker jag ut å raggar brudar med min b-licens :confused:

Ninja_Alex

MOTOGP!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-9R E2P, Styrdämp, DB-glas, Kolfiber, miniblinkers, Akrapovic system, bänkad 142 SAE, sönderslitna RR-däck....
Den var ju riktigt fin!!! Gillar både KR3:an och den nya V5:an. :bow
Kan berätta att efter dagens kval är DB-glas beställt till min älskling (kunde inte låta bli)

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln