QiX
Ny medlem
Alternativt så kan man ju se till att vurpa sönder ryggen så det inte funkar att skaffa barn... vore ju den bästa metoden...
Freppa skrev:"Hur svårt kan det vara?!" är den kommentar som bör användas mest under dessa levnadsår. Detta, samt att administrera en lättare dask bör få barnen att verkligen bygga upp det kurage samt förståelse för samhällets krav som krävs för att vara en produktiv medborgare. Det är även lämpligt att här börja utföra "Socialdemokrat=dåligt, Moderat=bra"-övningen. För er som inte köpt min tidigare bok "'Poff' säger Hamstern..... samt 100 andra roliga lekar med en mikrovågsugn", så går den i korthet ut på att visa en bild på Göran Persson, samtidigt som man utdelar en kort elektrisk stöt (0,3amp max 0,5 sekunder). Därefter visar man en bild på Carl Bildt framför Svenska Flaggan varpå barnet kommer känna en omedelbar kärlek.
Lektion 7 - Fem till femton år gammal
Barnet bör nu vara kapabel att ha en årsinkomst på cirka 200.000 kronor per år före skatt. En lämplig hyra bör uttagas av barnet (3/4 av totala beloppet efter skatt) samt en mindre avgift för VVS.
Med vänliga hälsningar
Freppa
OLJEKYLD GSXR skrev:Det är jag som rullar på kondomen
Freppa skrev:Liwa1: Era barn är säkra. Förutom Carl Peter. Han klarade sig inte.
Ninja-Mackan: Mycket svamp, sedan sprutar det ur en!
M:et: Det är bara att inse - jag är dömd att leva som singel. Men jag vet att någonstans där ute finns en Frau Freppa som har samma syn som jag.....
Freppa skrev:............................
Så, nu har ni alla fått en grundläggande bild av hur ni skall fostra era barn. Jag svarar självklart på era specifika frågor om så önskas här i denna tråd, .......................[/URL]
Med vänliga hälsningar
Freppa
D-one skrev:Jeppa, nu förstår jag inte
Får du gå på toa själv? Har nog inte hänt mig på 7 år...
(en tjattrande i knät o en skrikandes i dörren)
Hmm...e det försent att testa dina knep Freppa?
Freppa skrev:D-One: Absolut inte. Kontakta mig för privat konsultation (förutsatt att det är du på din avatarbild)
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |