TinaTjejen
long time, no see
Vad säger du?M:et skrev:
Tack för att du redigerade lite i alla fall, annars hade jag inte varit fullt så nöjd...
Tacksam att han redigera den lille??
Vad säger du?M:et skrev:
Tack för att du redigerade lite i alla fall, annars hade jag inte varit fullt så nöjd...
Tinatjejen skrev:Vad säger du?
Tacksam att han redigera den lille??
Den som sa det han va detM:et skrev:Pervo.
HÄR! (Fast det är en liten en) PM'a mig för orginalstorlek!!!Thundercat skrev:Vart e bilden?
Kunde inte låta bli!Penguin skrev:
JoS skrev:HÄR! (Fast det är en liten en) PM'a mig för orginalstorlek!!!
Edit: I'm bad, so bad!
JoS skrev:Även fast du PM'ade mig fick du inte bilden!
Detta är ett lågvatten märke för URREbbe skrev:Nån har iaf censurerat denna tråd!!! Bilden är väl inte så farlig?!?! M:et säger ju själv att han bjuder på det.
Affe_R1 skrev:Detta är ett lågvatten märke för URR
Jag tycker inte att den typen av pinsamma bilder hör hemma här
Det var jag som Pm:a Swedie och bad honom ta bort bilden
Ebbe skrev:...sitter själv inlåst hemma (nyopererad) ...
JoS skrev:HÄR! (Fast det är en liten en) PM'a mig för orginalstorlek!!!
You don't want to know!NinjaNurse skrev:Eh? Du snackar väl fortfarande om bilden JoS?
Hoho!! På festen som var nu ikväll så fick jag veta att länken ovan gick till en helt annan bild än den till M:et! Pingvin lovade dyrt o heligt att han inte fipplat med Ebbes post. Affe_R1 medgav att han inte tyckte om bilden och att han PM'at...-> Swedie?! Nu blir jag orolig över din läggning Swedie!JoS skrev:Ebbe: Var det verkligen "http://www.absolutelymale.com/PIX/amale/gay/beepbeep1.jpg" du länkade till i den första posten?! Har Pingvin kanske ändrat till den adressen?
Hur som helst blir jag lite orolig när jag ser på sökvägen till bilden! Det står ju gay där!
JoS skrev:Hoho!! På festen som var nu ikväll så fick jag veta att länken ovan gick till en helt annan bild än den till M:et! Pingvin lovade dyrt o heligt att han inte fipplat med Ebbes post. Affe_R1 medgav att han inte tyckte om bilden och att han PM'at...-> Swedie?! Nu blir jag orolig över din läggning Swedie!
Ja, ja. Skit samma. Men M:et vill meddela att han inte tog det hela på så hårt allvar. Tydligen har Ebbe betydligt hårdare bilder på M:et!
Tinatjejen skrev:*s* lågvatten märke tyckte affe..
tja.. nog ser M:et lite låg ut.. Men va fan...
Så länge han inte tog illa upp så..
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari