R1Monstret
Återkomsten!
Är du en sån som har hoj för att ragga? En sån som inte ens är motorintresserad och egentligen tycker att det är obekvämt?
Är du en sån som har hoj för att ragga? En sån som inte ens är motorintresserad och egentligen tycker att det är obekvämt?
HAHA!
Nu högg du i sten!
Ozto är rr-kille a´la carte´och kommer vinna Rookie 1000 under 08!
Jag veeet att han kör bana och så, det var det som skulle bli min repliksmäll: "Jaså, då är en sån som är helt inne i förardímensionen, en sådan som enbart har hoj för att få dataspelsliknande tävlingskickar under körning. En sån som inte har motorcykeln som ett utlopp för ditt motortekniska och estetiska sinne om vintern" . Nu sabbade du allt!
Jag veeet att han kör bana och så, det var det som skulle bli min repliksmäll: "Jaså, då är en sån som är helt inne i förardímensionen, en sådan som enbart har hoj för att få dataspelsliknande tävlingskickar under körning. En sån som inte har motorcykeln som ett utlopp för ditt motortekniska och estetiska sinne om vintern" . Nu sabbade du allt!
Ja det hade varit smidigt, att en massa muppar med Porsche Cayenne ska konsumera miljö- och tålamodsbufferten genom att köa runt inne i stan för show off är ju också helt olämpligt att använda förbränningsmotorer tillTänk istället om man tog alla som körde runt med mopeder och pendlar hojar (folk som inte bryr sig om ljud/doft) och bytte ut dom mot elhojar, då skulle man säkert fått ner avgaserna lite samtidigt som folk som har hojar som en hobby fick köra med sina bensinhojar o väsnas. Det skulle väl varit smidigt?
Visst gillar jag också en motor på högvarv, men i grund o botten kör jag hoj för fartupplevelsen, och den försvinner inte för att man kör elhoj, snarare tvärt om skulle ja tro.
ha ha... att jag i alla fall kör ifrån sandström
Jag är tror att just tävlande är det som intresserar mig minst i hela världen. Jag tycker att det är så platt. Jag har provat att spela fotboll, ishocky, tennis och grejer när jag var yngre. Det är mig helt egalt om jag kommer sist eller först märkte jag tidigt. I'm only in it for the sound. Köra hoj gör jag helst och mest själv.
Nu slirade du lite...
Inte tävla?
Så what about dragracingen på Barkarbyfältet i somras då?
Däremot håller jag med dig om att en ensamfärd på hoj kan vara nice.
Dock är det ALLTID trevligare att ha iaf EN till att dela upplevelsen med när man kommer till det där fiket/pensionatet/stället där man stannar och snackar om färden.
Inte minst en säkerhetsaspekt att vara två hojar utifall utifall.
Jag tycker det är kul att jämföra hur hojarna går, ..... jag är totalt omedveten om vem som leder om jag råkar titta på STCC eller liknande, det är ljudet och synen av bilarna/hojarna som är kul tycker jag.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|