BB Jessica vann!!! fy fan

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Tventon_ skrev:
2183071 är mest förbannad att alla små tjejer går på tramset..
:huvet
Ja det är riktigt illa. Att sätta in ett sajko i tv som super jävligt illa, är våldsam, etc. och som samtidigt är stolt över det och ser sig själv som nån jävla gudinna är riktigt illa.

Stuff

GRATTIS AIK TILL TRIPPELN!
Gick med
22 Jul 2005
Hoj
En tråkig men praktisk
:4skrika

Bifogat

• IntresseklubbenAntecknar.jpg
    IntresseklubbenAntecknar.jpg
    43.4 KB · Visningar: 59

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
Homo skrev:
2182956 :mattias hon som knullat alla i huset va.. :hihi ser inte skiten själv men jag har blivit drabbad ändå genom media

Hehe låter som att hon kanske också har "lekt" med cheferna som sköter tittarsiffrorna ;)

spexarn

Alzheimers light
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
Suzuki Gsx-r 750 -01 Streetfighter
tänkte på dom som skriver "like i care" "intresseklubben" o.s.v. :) varför kikar ni in i tråden då haha :p

zoddri

Alltid retar det nån
Gick med
17 Jun 2004
Hoj
Honda VFR1200F -10
spexarn skrev:
2184827 tänkte på dom som skriver "like i care" "intresseklubben" o.s.v. :) varför kikar ni in i tråden då haha :p

föR ATt Va koOL å tuFf juh!! *ler* MåZTe va Badazz!!! :dUnKazPexaRNIhuvETtypJättehÅrtliXOm

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Hoj
Hojlös =/
Det tragiska är att det säkert haft så många tittare så skiten börjar om till hösten. Alla deltagare varje år verkar vara mindre begåvade än tidigare deltagare... :va

MikkE

Guest
morlock skrev:
2185087 Det tragiska är att det säkert haft så många tittare så skiten börjar om till hösten. Alla deltagare varje år verkar vara mindre begåvade än tidigare deltagare... :va
När BB kom ut första gången för några år sedan var det en ny intressant grej att göra TV på, det var kul. Nu är det bara massa idioter i huset, massa fylla, sexfester, tidningsuppslag som "BB-Jessica mådde inte bra!!" ist för att meddela någon riktig händelse som "Stockholm brinner" eller liknande.
BB verkar vara viktigare än mkt annat. Dåliga förebilder för småflickor är det med också :död

Homo

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
80talet 80talet va kunde gå snett va kunde gå galet
LOL :hihi

Bifogat

• jessica.jpg
    jessica.jpg
    16.6 KB · Visningar: 55
  • jessica_368.jpg
    jessica_368.jpg
    24.3 KB · Visningar: 50

spexarn

Alzheimers light
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
Suzuki Gsx-r 750 -01 Streetfighter
zoddri skrev:
2184925 föR ATt Va koOL å tuFf juh!! *ler* MåZTe va Badazz!!! :dUnKazPexaRNIhuvETtypJättehÅrtliXOm

haha :p ba liksom du ba gört ! .. lägg ut av annars säg ja till fröken !

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Snälla människor, bojkotta sånt skit! Ser ni inte vart samhället är på väg?
Och ni som tittar på sånt skit leder verkligen vägen dit..

:mad:

Zlide

R.I.P OLLE. Bulten 26/5
Gick med
18 Apr 2004
Hoj
Xt-09 - budhoj snömoddad
Starstriker skrev:
2183838 När kommer nakenbilderna?

:D

Snälla, bespar mig...Det lilla jag sett så har hon gått runt i endast stringisar...o enl kvällspressens löp så funderar hon på att vika ut sig... :va

Asså okej om nån vill vika ut sig...men vem betalar för nakenbilder på någon som aldrig varit påklädd???

Jag fattar inte ens varför sånt värdelöst vetande fastnat i skallen...?? :3freak

acura

Root
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
-
Det är ganska faschinerande att tjejen bara är 21 år gammal, hon ser ju inte ut att vara en dag under minst 30 i ansiktet.

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Det mest tragiska är att småtjejer och tonårstjejer ser henne som en idol och vill bli som henne.

Skulle min dotter se J som en idol och förebild skulle jag anse mig ha misslyckats med ge henne sunda värderingar under hennes uppväxt som mor.

Rohlen

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Hojlös
Liwa1 skrev:
2185471 Det mest tragiska är att småtjejer och tonårstjejer ser henne som en idol och vill bli som henne.

Skulle min dotter se J som en idol och förebild skulle jag anse mig ha misslyckats med ge henne sunda värderingar under hennes uppväxt som mor.

Ja huvva, kan knappt föreställa mig vilket nederlag det skulle kännas som ifall ens ungar skulle ha det som mål.

Gabor

Guest
det var väl bra att J vann, hon har i alla fall vet att lägga pengarna på något vettigt.....nya bröst och resa lite...... :rolleyes:

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024