Nu ser man ju att det inte är direkt nära till vägen heller.
Men stället verkar ju mysigt! Jag tror jag ska köpa det av tanten och bygga en läktare utmed vägen. Sedan ska jag sälja gastutor och små pepitarutiga flaggor samt glass och iskall öl!
Men stället verkar ju mysigt! Jag tror jag ska köpa det av tanten och bygga en läktare utmed vägen. Sedan ska jag sälja gastutor och små pepitarutiga flaggor samt glass och iskall öl!
Det är inte direkt långt bort heller. Ljudkulissen med motorbroms, påslag genom kurvpartier och fullgas mot slutet mellan morgon och kväll kan nog få den mest balanserade människan att tappa fattningen.Nu ser man ju att det inte är direkt nära till vägen heller.
Jag vet inte om jag kan/får osv..den är föremål för utredning, tror jag...Släng upp rullen![]()
nu har du chansen, stället är till salu....
.
https://hastnet.se/sv/annons/underb...fluzdiXAiHv-NnP2Uu-MhVd17QJtL3f6UeDgOJHsoJiko
13 mille för en nedgången hästgård med löjligt lite skogsmark...???
Och ändå fattar ni inte att flytta där ifrån![]()
Närheten till kultur, sport, butiker (inkl. MC-relaterat)... allt finns här inkl. MuParnas parkeringsavgifter för mc...
Generellt tjänar vi bättre här, men har högre omkostnader...
- - -
Gjorde lumpen (värnplikt) förra seklet som KBS’are (Kompanibefälsutb) på dåvarande jägarregementet uppe i mörka Norrbotten, så jag vet bl.a. hur man kan överleva ute i skogen å ”brutalt” jaga/jagas längs bl.a. Kalixlinjen. (En bra sak var att jag då även fick lära mig ryska, har haft nytta då jag sålt några tidigare hojar på Blocket till Baltikum/Ryssland.)
- - -
Det är så vi har det här i Stockholm.
Har kompisar som bor söderut och runt Stockholm som tjänar ruskigt bra i mina ögon sett, men jag tror lik förbenat att jag med min kommunlön har bättre netto i slutet av månaden.
Skulle jag sen få för mig att äga tre hojar, tre snöskoter, en fyrhjuling, två släpvagnar, en husvagn, två traktorer och fyra bilar och ska ha garage till dessa skulle livet bli dyrt för mig, för att inte tala om att garagera en skördetrösk
Allt har sin för och nackdelar men jag kan åka till Stockholm och vara kulturell nån gång per år för att slippa bo där. Mitt ex köpte en Mustang i Örsundsbro och på nåt sånt ställe skulle jag kunna tänka mig att bo. Dock är det synd att man ska straffas för att man vill bo på landsbygden trots allt den försett och fortfarande förser Sverige med i form av skog, malm och vattenkraft.
Skulle bara fler flytta ut på landsbygden skulle ju marknaden även komma igång där med både jobb kultur och allt annat, skulle säker vara bättre för miljön med större möjlighet att producera mat lokalt istället för att importera och transportera.
Har kompisar som bor söderut och runt Stockholm som tjänar ruskigt bra i mina ögon sett, men jag tror lik förbenat att jag med min kommunlön har bättre netto i slutet av månaden.
Skulle jag sen få för mig att äga tre hojar, tre snöskoter, en fyrhjuling, två släpvagnar, en husvagn, två traktorer och fyra bilar och ska ha garage till dessa skulle livet bli dyrt för mig, för att inte tala om att garagera en skördetrösk
Allt har sin för och nackdelar men jag kan åka till Stockholm och vara kulturell nån gång per år för att slippa bo där. Mitt ex köpte en Mustang i Örsundsbro och på nåt sånt ställe skulle jag kunna tänka mig att bo. Dock är det synd att man ska straffas för att man vill bo på landsbygden trots allt den försett och fortfarande förser Sverige med i form av skog, malm och vattenkraft.
Skulle bara fler flytta ut på landsbygden skulle ju marknaden även komma igång där med både jobb kultur och allt annat, skulle säker vara bättre för miljön med större möjlighet att producera mat lokalt istället för att importera och transportera.
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!