Beg. jaktvapen

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Vet att det är OT men jag söker efter någon bra site på nätet efter beg. kulvapen. Någon som känner till en bra sida??? Gärna med bilder.

Lime

Hackkyckling
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono Factory "Olivia"
Marals76 skrev:
Inget utav ovan. Ska jaga folk som åker på italienska bågar:mattias

Till det rekommenderar jag Sako cal. 222 Remington om du ska skjuta föraren och Remington 1100 Halvautmat hagel (helst med kompensator) och Buckshot 9 eller 12-hagel med expressladdning. Stålkulorna gör mer skada på hojen än bly. :crash

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Lime skrev:
Till det rekommenderar jag Sako cal. 222 Remington om du ska skjuta föraren och Remington 1100 Halvautmat hagel (helst med kompensator) och Buckshot 9 eller 12-hagel med expressladdning. Stålkulorna gör mer skada på hojen än bly. :crash

:D :D :D
Redan påväg till affären :p

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
Lime skrev:
Varför skulle de göra det när de har lägre anslagsenergi? :confused:

Mekus

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HyrKalsong 650 GT Comet
Lime skrev:

Jag skulle nog hellre rekommendera cal. 9,3x62 då man inte behöver så snabba kulor mot dom italienska hojarna och istället för buckshot som är rena skräpet så hade jag valt nån trevlig slugkula i hagelsprutan :tummenupp

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...