Just R6 verkar vara kraftigt överprissatta! Är det någon som kan ge en vettig förklaring på varför just R6 är så dyra?
För att de flesta vet att pappa betalar grabbens första hoj..?
Tror jag iaf.
Just R6 verkar vara kraftigt överprissatta! Är det någon som kan ge en vettig förklaring på varför just R6 är så dyra?
Släpp kuken.
Eller börja jobba så du har råd att köpa 10 år gammalt skrot?
Eller börja jobba så du har råd att köpa 10 år gammalt skrot?
Är verkligen kvaliten på motorcyklar så dålig att det som är 10 år gammalt är skrot?
lägsta kommentaren i tråden hittills.. som nämnt tidigare, släpp kuken!
Är verkligen kvaliten på motorcyklar så dålig att det som är 10 år gammalt är skrot?
För att de är populära kanske?
För att de flesta vet att pappa betalar grabbens första hoj..?
Tror jag iaf.
Nu hänger jag inte med.
Varför skulle pappa tvinga grabben att köpa just en R6? Jag kan inte förstå vad just R6 skulle ha att göra med om pappa betalar eller inte? Kan inte pappa lika gärna betala en Gixxer eller CBR?
Dessutom, om jag som pappa skulle betala min sons första hoj skulle det bli en CB 750, Fazer 600 eller 750, Bandit eller liknande. Inte fan skulle jag vilja att han började med en sporthoj av "värsta" sort.
Sedan så har jag aldrig hört talas om att någon pappa har betalat sitt barns första mc. Jag själv och alla jag känner har fått jobba och spara ihop grejorna själva.
Jag tycker också priserna på begagnat är sjukt höga. Fördelen är att den håller sig bra i pris när du väl köpt den. Det bästa är att lära sig spelets regler och alltid köpa nytt och sälja sjukt dyrt, då är du en vinnare.
Jag syftade på att R6 är en jävligt populär hoj..
Det där med att pappa betalar var kanske ett dåligt påpekande, men det funkar faktiskt så i vissa fall. Därmed inte sagt att man inte ska jobba ihop till sin första hoj, men om man då vill ha R6 så får man nog tamejfan jobba som kronofogde..
Har kört dom flesta 600cc tycker R6 är en klass för sig, därför betalar jag några kronor extra för att få det bästa enligt mig.
Jag köper givetvis en exempelvis en honda cbr 600 rr -07 än en R6 -03
Men som den jag har nu är ju en -06 och kunde lika gärna köpt en -07 el -08 honda för dom pengarna.
Men jag ha den senaste av R6 som finns att köpa så jag är kanon nöjd.
Jag funderade aldrig ens på att köpa något annat märke, när jag köper yamaha så vet jag vad ja får
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |