IronMike
Guest
Nyfiken.. Blocket består mestadels av väldigt kuliga priser. Frågan är vad grejjerna går för? ...R1 02 - 67,000:- är det rimligt? Cbr -97a för 48, är det ok? :S
Det tycks ju onekligen vara fantasipriser på blocket..
Så vad har ni köpt/sålt för ?
Själv sålde jag nyss en R1 04a för 62, tyckte det var fair både för mig och köpare. Däck & drivpaket var dåligt, lite smågrejjer..
..Men jag blir fundersam när folk begär 73 för sin R1 03, som gått mer än min fd hoj, som gått mindre & nyare modell. Får folk det dom begär? :S
Värdesätter man verkligen ett slipon och stämplad bok så mkt att man tar det för 70, när man kan få¨en nyare modell för 60, som gått mindre men kanske inte lika mkt knullputs?
Själv bedömmer jag mekaniskt skick framförallt.
Vad bedömmer ni?
Det tycks ju onekligen vara fantasipriser på blocket..
Så vad har ni köpt/sålt för ?
Själv sålde jag nyss en R1 04a för 62, tyckte det var fair både för mig och köpare. Däck & drivpaket var dåligt, lite smågrejjer..
..Men jag blir fundersam när folk begär 73 för sin R1 03, som gått mer än min fd hoj, som gått mindre & nyare modell. Får folk det dom begär? :S
Värdesätter man verkligen ett slipon och stämplad bok så mkt att man tar det för 70, när man kan få¨en nyare modell för 60, som gått mindre men kanske inte lika mkt knullputs?
Själv bedömmer jag mekaniskt skick framförallt.
Vad bedömmer ni?