Anton_Ljunghusen skrev:Har märkt att man inte ska skriva miltal i annonser, skrämmer folk
Ringo skrev:CBRDea: Vill du prisdumpa liiite till så är den min
Låter ju helt logiskt med tanke på att du bor uppe vid isbjörnarna.Fotrally skrev:http://www.blocket.se/view/4945987.htm?caller=vbl_s&l=0&c=1&city=0
Det svåra är inte att få folk intresserade...utan att få dom att komma å kolla!
Fotrally skrev:http://www.blocket.se/view/4945987.htm?caller=vbl_s&l=0&c=1&city=0
Det svåra är inte att få folk intresserade...utan att få dom att komma å kolla!
har haft säkert närmare 20 pers som ringt varav närmare hälften sagt... jag ringer innan helgen så kommer jag å kollar på den.. sen inte ett liv..
Kan tänka mig att medelsvensson kör ca 300 mil/år så det är väl inte så konstigt.CBRDea skrev:När det gäller så här gamla hojar tycker jag det är märkligt att de ofta inte ens gått 4000 mil
yonsson skrev:Kan tänka mig att medelsvensson kör ca 300 mil/år så det är väl inte så konstigt.
yonsson skrev:Låter ju helt logiskt med tanke på att du bor uppe vid isbjörnarna.
För mig är det väl närmare ner till tyskland
Fin hoj annars!
CBRDea skrev:Det kanske är så att alla unga bikers där ute tjänar multum och har råd med att köpa så nya hojar, nyare än 00. Inte nog med att de har råd att köpa dom, försäkringen är inget problem heller...
Är det verkligen ingen som köper en lite äldre hoj för att skaffa sig körvana m.m. och få ner sin premie lite.
Jag har inte råd att göra så och jag jobbar heltid, tjänar skapligt samt har en mycket förstående tjej som också hjälper till.
Kanske är så att det är för lätt att låna pengar idag... Många nya hojar som säljs ganska så fort...
CBRDea skrev:Såld!!
Nu ska jag bara åka och kolla på bladen jag ska ha imorgon.
Orkar inte vara hojlös mer än en dag
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |