beggad mc?

Diggler

Ny medlem
Gick med
12 Feb 2006
Ort
stockholm
Hoj
2008,kawasaki,z1000
Tja behöver lite råd... funderar på att köpa en beggad mc, min första...hur långt ska en mc ha rullat för att vara ett intressant köp....med andra ord hur långt ska den ha rullat för att det inte längre ska vara intresant för mig att se den som ett möjligt köp...?
funderar mest på en suzuki gsxr 600 eller r6 då ?
 

GL

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2005
Ort
Värnamo
Hoj
Yamaha R6
damirgixxen skrev:
2151741 Tja behöver lite råd... funderar på att köpa en beggad mc, min första...hur långt ska en mc ha rullat för att vara ett intressant köp....med andra ord hur långt ska den ha rullat för att det inte längre ska vara intresant för mig att se den som ett möjligt köp...?
funderar mest på en suzuki gsxr 600 eller r6 då ?


Du kan köpa min om du vill. Bara att titta på annonsen :7peta

http://www.blocket.se/vi/8159041.htm?ca=17_s
 

Diggler

Ny medlem
Gick med
12 Feb 2006
Ort
stockholm
Hoj
2008,kawasaki,z1000
hahahaha ummm visst...men prislappen va ju ganska saftig....= )...funderade mer på något i 50000-60000 klassen
 

GL

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2005
Ort
Värnamo
Hoj
Yamaha R6
damirgixxen skrev:
2151766 hahahaha ummm visst...men prislappen va ju ganska saftig....= )...funderade mer på något i 50000-60000 klassen

Det är som med allt, man får vad man betalar för. Men det är en riktigt kul hoj iaf :yoparty så jag kan rekomendera modellen..
 

-dB

Avatar av Per Liljeqvist
Gick med
27 Aug 2003
Ort
Skåne
Hoj
r6 -06
damirgixxen skrev:
2151741 Tja behöver lite råd... funderar på att köpa en beggad mc, min första...hur långt ska en mc ha rullat för att vara ett intressant köp....med andra ord hur långt ska den ha rullat för att det inte längre ska vara intresant för mig att se den som ett möjligt köp...?
funderar mest på en suzuki gsxr 600 eller r6 då ?

finns inget magiskt miltal när hojar trillar sönder. köp en som går bra och ser bra ut.
 

Kenya

..
Gick med
20 Apr 2005
Ort
I ett hus
Hoj
ZX12R
Se till att få med saker som slip-on och andra saker som du kan tänkas vilja ha... det kostar skjortan och köpa nytt!
 

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Hojuppehåll
Milen verkar vara det enda folk bryr sig om, hur den är körd, servad och skött kommer alltid i andra hand vad det verkar. Gå på skicket och magkänslan och stäm av hur ägaren verkar, så behöver du inte bekymmra dig om vad som står på mätaren.
 

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Ort
08 syd
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
damirgixxen skrev:
2151741 Tja behöver lite råd... funderar på att köpa en beggad mc, min första...hur långt ska en mc ha rullat för att vara ett intressant köp....med andra ord hur långt ska den ha rullat för att det inte längre ska vara intresant för mig att se den som ett möjligt köp...?
funderar mest på en suzuki gsxr 600 eller r6 då ?

Som sagt, finns inga generella svar. Men en tumregel jag går efter som har två långmilare hemma är att jag hellre lägger pengarna på ett välskött äldre ex än en nyare "lågmilare" med tveksam historik.
 

MrGio

Ny medlem
Gick med
11 May 2006
Ort
Stockholm
Hoj
suzuki gsxr 600
jo damirgixxen har en suzuki gsxr750... det var bara jag (hans polare) som trodde jag var inne på min profil när jag skrev, därav misstaget...
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top