Klosse
Gudomlig sporthojare
Vad är det som är idiotiskt menar du? Tanklocket på vänster sida....jag kommer idiotförklara dig mentalt...
Bifogat
Last edited:
Vad är det som är idiotiskt menar du? Tanklocket på vänster sida....jag kommer idiotförklara dig mentalt...
Men vilket problem löser du genom att vända och backa in?
Javla diskussion detta
Klart som fan kor man in till pump pa ratt sida om man kan, men ar det fullt sa kor jag lika klart in pa 'fel' sida. Har aldrig varit med om att 'overstracka' nagon slang, finns alltid gott om slang. Man behover ju inte parkera 2m meter fran pumpen och ga och slita i slangen som en idiot!
Och va fan gor ni nar ni star och tankar om det skulle repa lacken??
jag kommer idiotförklara dig mentalt
Nu fattar jag inteDu menar att han borde sett att din Polo i själva verket var en tidsmaskin och att du bara är här på besök från 80-talet?
Utan kunderna som du idiotförklarar har din chef svårt att betala ut lön till dig.
Sen har jag svårt att se hur ett kassabiträde har mandat att idiotförklara någon.
Det är ändå korven och biltvätten man tjänar pengar på, inte bränslet...
...och det är då man fattar hur mycket bensin man måste sälja för att tjäna igen en smittankning på 750 spänn...
Utan kunderna som du idiotförklarar har din chef svårt att betala ut lön till dig.
Sen har jag svårt att se hur ett kassabiträde har mandat att idiotförklara någon.
Majoriteten av våra invånare kan inte tanka om tanklocket inte är på "rätt" sida och får helst inte vara mer än en meter bort!
Vi som rest utanför ankdammen vet att slangen ska vara tillräckligt lång.
Förra sommaren såg jag en bilist som tankade trots att tanklocket var på "fel" sida. När jag började prata var svaret
-Sorry, I do not speak Swedish!
I den stora idiotunionen Förenade Kungadömet är det "normalt" att använda båda sidor.
Men som amerikaniserade svenskar så "vet" vi att landet, som är fyra, Storbritannien och Nordirland, är lite udda.
Såsom varandes "idiot" kommer jag att fortsätta att tanka på "fel" sida om "rätt" sida är upptagen!
Jodå, har sett utlandsreggade bilar vars förare kämpa med våra slangar som prompt SKA räcka runt, och då menar jag kämpa. Har även haft utländska medborgare som frågat efter engångs-handskar när de ska tanka diesel. Det är tydligen något som vi Svenskar ligger efter med.
De stackarna tror ju att det ska gå här också men vi ligger före för det blir ju enklare att bara kunna tanka med tanklocket på "rätt" sida!
Sedan har vi in- och utfart för annars kräver det lite omdöme att mötas. Britterna klarar det oftast utan skyltar men så är de "idioter" också!
Jodå, har sett utlandsreggade bilar vars förare kämpa med våra slangar som prompt SKA räcka runt, och då menar jag kämpa. Har även haft utländska medborgare som frågat efter engångs-handskar när de ska tanka diesel. Det är tydligen något som vi Svenskar ligger efter med.
Majoriteten av våra invånare kan inte tanka om tanklocket inte är på "rätt" sida och får helst inte vara mer än en meter bort!
Vi som rest utanför ankdammen vet att slangen ska vara tillräckligt lång.
Förra sommaren såg jag en bilist som tankade trots att tanklocket var på "fel" sida. När jag började prata var svaret
-Sorry, I do not speak Swedish!
I den stora idiotunionen Förenade Kungadömet är det "normalt" att använda båda sidor.
Men som amerikaniserade svenskar så "vet" vi att landet, som är fyra, Storbritannien och Nordirland, är lite udda.
Såsom varandes "idiot" kommer jag att fortsätta att tanka på "fel" sida om "rätt" sida är upptagen!
Men jag förstår dig, kassabiträden är ju helt klart en yrkesgrupp som är helt värdelösa och som givetvis inte har någon rätt alls i något, de är ju bara där för att se till så du inte stjäl något ändå. Helt jävla okunniga är dom också!
Det är som med alla andra yrken, man ser dumheterna, men man tänker bara idiot, man säger inte idiot.
Nu låter det ju som att jag hatar alla kunder, men det är långt ifrån sanningen, gissningsvis 95% av folk som handlar av en är helt okej, både som kunder och som människor. Men sen har vi den där lilla 5% som får en att tappa allt hopp om mänskligheten.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|